Nie wiem dlaczego, ale mam zboczenie odpalać Dooma/Quake'a wszędzie gdzie to tylko możliwe, pod każdym urządzeniem i systemem operacyjnym, więc zdecydowany wykop.
FPSy mogły być o wiele większe, wystarczy dobry config. Z tego co widać na filmiku ustawienia grafiki nawet nie były ruszane. Myślę, że po ustawieniu niskiej jakości tekstur i reszty bzdetów 50 fpsów to minimum.
W Quake'a 3 wlasnie sie tak gralo. Tekstury do minimum, ten sam model wrogow, wylaczone wszystkie efekty swietlne, dymy, Hud'y i pokazywanie broni.
Wszystko po to, zeby wrogowie byli bardziej widoczni i niepotrzebne rzeczy nie rozpraszaly. 30 fps powinno wystarczyc do w miare plynnej gry (50 calkiem mozliwe ze daloby sie osiagnac), chociaz przy wiekszej ilosci fps latwiej dalo sie wykonac pewne skoki (ponoc).
@baqarah: Pewnie chodzi ci o tzw. FPS bug, który powodował to, iż ustawiając liczbę FPS na konkretną, stałą liczbę (np. 71, 76, 111, 125, 333) dało się m.in. wyżej skakać i co ciekawe, otrzymywać mniejsze obrażenia przy upadkach.
może rozmiar nie robi aż takiego wrażenia, bo już na telefonach śmiga unreal engine 3, ale cena jak najbardziej. choć pewnie skonstruowanie sprzętu o specyfikacji iphone'a bez wyświetlacza, itp. też by pewnie tyle kosztowało.
@Nadrill: cena części do iPhone 4 to ok 190$ (cena przy 1000 sztuk w większości). sam procesor (A4) to ok 10$. do takiego "komputera" nie potrzeba żyroskopów, 2 mikrofonów, gps, baterii, wyświetlacza ani kości pamięci flash. koszty R&D też ostro tniemy, bo nie martwimy się o rozmiar (w każdym razie nie aż tak), wygląd itd. nie projektujemy specjalnie OS, bo jest Ubuntu i Android (win8 w perspektywie). cena 35$ za model
Komentarze (86)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale za co te minusy?
W Quake'a 3 wlasnie sie tak gralo. Tekstury do minimum, ten sam model wrogow, wylaczone wszystkie efekty swietlne, dymy, Hud'y i pokazywanie broni.
Wszystko po to, zeby wrogowie byli bardziej widoczni i niepotrzebne rzeczy nie rozpraszaly. 30 fps powinno wystarczyc do w miare plynnej gry (50 calkiem mozliwe ze daloby sie osiagnac), chociaz przy wiekszej ilosci fps latwiej dalo sie wykonac pewne skoki (ponoc).
http://wiki.modsrepository.com/index.php/Call_of_Duty_:_A_Study_on_FPS
When will the device be available to purchase?
We #!$%@? the device will be available to the general public later in 2011 – at the moment that looks like November.