Elektryki, których nikt nie chce Anna Bryłka o upadku europejskiej motoryzacji
Anna Bryłka, w swojej wypowiedzi ostro skrytykowała unijną politykę klimatyczną i regulacje dotyczące przemysłu samochodowego. Jej stanowisko odzwierciedla rosnące obawy części opinii publicznej oraz niektórych środowisk politycznych i gospodarczych
astrolove z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 106
- Odpowiedz
Komentarze (106)
najlepsze
Wszyscy nie, ale spokojnie 10-20% udziału elektryki zrobią szybko. Widać to
@nixodus: "ciutkę" przesadziłeś z tymi lepszymi
Jak to możliwe, że Chińczycy takiego planu nie podjęli, a jednak również inwestują w odnawialne? Ale nie w taki sposób, żeby zaorać gospodarkę. To samo USA, Indie, Japonia
https://www.iea.org/data-and-statistics/charts/electric-car-sales-2012-2024
Nikt nie chce tych gorszych - stallantis czy VW, natomiast koreańskie czy Teslę sprzedaja się dobrze.
P.s. sprzedaż samochodów spalinowych spada od 2017 roku.
Pisanie zdań z sensem, które każdy chce.
@kwanty: Jakiś kontekst poproszę.
Pomimo CEO idioty oraz marnej oferty silnikowej cała Francja, Hiszpania i Portugalia kupuje i jeździ markami Stellantis. Także w segmencie CV mają największy kawałek tortu dla siebie. Gdzie zatem te gigantyczne problemy idą? Z której strony? Może trzeba im dać znać bo nie wiedzą?
A co sobie kupują do jazdy służbowej? Potężne spalinowe limuzyny.