Pomijając ewidentną wine sprawcy, gość który dostał w tylną oś zachował się ładnie jak na zastaną sytuację natomiast Hyundai na którego leciał Lancer zrobił bardzo głupią rzecz wystawiając się bokiem. Zamiast wytracić maksymalnie prędkość i maksymalną część uderzenia zamienić na energie kinetyczną wystawił się bokiem i naraził swoich pasażerów podwójnie - na uderzenie Lancera + być może nie musiał wcale dostać w lewe przednie koło od SUVa
@nusch: Chciałbym Ciebie zobaczyć jak w ułamku sekundy reagujesz na taką sytuację drogową. Fajnie się pisze z domu, na ciepłym foteliku, w spokoju i ciszy... czego to by się nie zrobiło i jaki to kierowca Hyundaia to lamus.
@lysyzlombardu: Ze 130 to tam spokojnie było, szare auto jechało minimum 80km/h albo szybciej, bo wiadomo jak się stosują kierowcy do ograniczeń w Polsce, a widać że żółty jechał znacznie szybciej.
Chłop wjechał do tunelu, wpadł w poślizg i uderzył w dupę drugiemu. Jechał nie więcej niż 80 km/h, nikomu nic się nie stało, straty oszacowano na 2137 zł, można się rozejść
5 osób w szpitalu? śmigłowiec LPR? serio? widać tam nowego mercedesa lekko draśniętego, dosyć świeżego hyundaia czy kia też lekko draśnięty, co ci ludzie są z lukru? bez pasów jeżdżą? mitsubishi też nie jest jakoś zgniecione, pogubiło trochę elementów, ładnie wytrąciło energię uderzenia...
@lubiecie: Nie no, trochę przesadzasz z tymi draśnięciami. Mitsubishi podczas uderzenia z Mercedesem w ułamku sekundy obróciło o prawie 180 stopni. Metal takie przeciążenia dobrze znosi, ludzie gorzej. Ci z Merca też trochę oberwali, gdy im się nagle zmienił kierunek ruchu z przedniego na tylny. Oczywiście, to za mało, aby spowodować jakieś grube obrażenia, ale na wszelki wypadek lepiej sprawdzić w szpitalu, czy wszystko ok.
No i koorwa co z tego? Świat utopijny nigdy nie będzie istniał, wypadki, kradzież, rozboje, morderstwa itp itd istnieć będą zawsze, koniec kropka, ale wasz rząd już zadbał o to żeby te „problemy” które tutaj widać szybciutko zostały zepchnięte na bok, wróg jest już u bram, będziecie jeszcze marzyć o komentowaniu jakiś głupich wypadeczkow
@Dopopopulis: Bo ESP działa najlepiej, jak masz komplet kół? Bo kolizji to działają już systemy mające na celu ograniczenie uszkodzeń, przykładowo:
Post-collision braking systems operate under certain rules and prerequisites:
Since abrupt braking at high speeds can result in even more severe secondary collisions, the system will not activate if the vehicle speed exceeds a pre-determined limit. Each automaker sets the upper speed limit for their individual system.
Komentarze (223)
najlepsze
@kasia060282: Nie. 170 km/h, nieuku.
źródło: liczba_i_jednostka
PobierzNie no, trochę przesadzasz z tymi draśnięciami. Mitsubishi podczas uderzenia z Mercedesem w ułamku sekundy obróciło o prawie 180 stopni. Metal takie przeciążenia dobrze znosi, ludzie gorzej. Ci z Merca też trochę oberwali, gdy im się nagle zmienił kierunek ruchu z przedniego na tylny. Oczywiście, to za mało, aby spowodować jakieś grube obrażenia, ale na wszelki wypadek lepiej sprawdzić w szpitalu, czy wszystko ok.
ale wasz rząd już zadbał o to żeby te „problemy” które tutaj widać szybciutko zostały zepchnięte na bok, wróg jest już u bram, będziecie jeszcze marzyć o komentowaniu jakiś głupich wypadeczkow
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz