Do petersburga zawsze płynęły najlepsze auta prosto w fabryki w Emden czy innego Cuxhaven- BMW Mki, Audi Rs, różne elektryki, Mercedesy AMG czy G klasy, oraz sprzęt rolniczy- kombajny new holland, case, itp. Dodatkowo sprzęt ciężki do kamieniołomów. Dla Niemiec rosja to główny klient w wolnym handlu- kupujesz od bogatej ale zacofanej technologicznie rosyji tanie złoża jak gaz i ropa, a sprzedajesz im drogie dobra luksusowe a oni są głównym rynkiem zbytu.
Z jednej strony podpuszczanie wschodniej flanki NATO do zaatakowania Rosji, a z drugiej "business as usual" i handlowanie z nią poprzez państwa byłego ZSRR. Divide Et Impera Brytole nigdy się nie zmienią ( ͡°͜ʖ͡°)
Ale jaki oni mają wpływ na to? Mogą przestać sprzedawać samochody do Azerbejdżanu to wtedy Gruzini zaczną ruskim sprzedawać albo jeszcze jakieś inne kraje z Chinami włącznie. Na tym polega zabawa w sankcje, że zawsze można je obejść choć nie za darmo. Na pewno byłoby taniej ściągać auta z UK bezpośrednio do Rosji niż przez Azerskiego pośrednika.
to chyba JKM mowil ze unia europejska nie jest nam potrzebna do swobodnego obrotu ale nie jak to .... panie januszu, tak sie nie da a jesli chodzi o embargo to przeciez mozna ;]
Komentarze (77)
najlepsze
Dla Niemiec rosja to główny klient w wolnym handlu- kupujesz od bogatej ale zacofanej technologicznie rosyji tanie złoża jak gaz i ropa, a sprzedajesz im drogie dobra luksusowe a oni są głównym rynkiem zbytu.
troche sie to juz zmienia - od 2lat
bystry obserwatorze ;)
Divide Et Impera
Brytole nigdy się nie zmienią ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chyba jest to mierzalne
brytyjskiej
ale nie jak to .... panie januszu, tak sie nie da
a jesli chodzi o embargo to przeciez mozna ;]
@deni28s: co rozumiesz przez swobodny obrót? czy Wielka Brytania ma swobodny obrot z państwami europejskimi?
sporo ich :)