PKP Intercity inwestuje w AI, by usprawnić sprzedaż biletów
PKP Intercity, polski przewoźnik kolejowy, postanowił skokowo poprawić jakość swoich usług. W tym celu uruchomił zakup systemu CRM opartego o sztuczną inteligencję.
kniew z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 13
PKP Intercity, polski przewoźnik kolejowy, postanowił skokowo poprawić jakość swoich usług. W tym celu uruchomił zakup systemu CRM opartego o sztuczną inteligencję.
kniew z
Komentarze (13)
najlepsze
@wykopnet: GW udostępniła takie dane niedawno, pociągi jeżdżą pustawe poza weekendowymi szczytami:
https://www.skyscrapercity.com/threads/polska-pkp-intercity.684546/page-4879#post-187199095
oraz artykuł (pdf do pobrania) <klik>
Do maja 2023 mogłem kupić bilet przez internet (Warszawa - Wrocław), jeździłem regularnie co 2 tygodnie. Potem już nie mogłem kupić przez internet.
Zawsze był brak miejsc. Zimą, latem, w weekend i w środku tygodnia. Nawet próba kupna tydzień przed wyjazdem była skazana na porażkę - brak miejsc i już.
Niech płoną...
PKP czuje pilna potrzebę wydania pokaźnej kwoty na produkt, którego nikt nie odczuje że działa :P
Niby w czym ma pomóc AI w sprzedażny biletów.
PKP ma tak mało połączeń, że obliczenia można zrobić na piechotę które połączenie będzie najlepsze - AI nic tu nie pomoże.
AI jako pomoc w kontroli ruchu - to inna bajka.
Najszybciej rozwijającą się spółką PKP jest nadal PKP Korozja.