Tyle tylko, że spalinówki to inna para kaloszy. Tutaj będzie ciężko Chińczykom zdominować rynek, bo co prawda robią fajnie wyglądające samochody z dobrym wyposażeniem i w dobrej cenie, ale na razie cena jest przeliczana z cen chińskich. Jak dojdą im europejskie salony sprzedaży, jakieś stacje serwisowe, to już nie będzie tak kolorowo. To ogromne koszta i ktoś będzie musiał za to zapłacić, a koszt pracy europejczyka to nie to samo
Czekej no, a czy to aby nie zachodni kapitaliści w myśl globalnej wolności rynku z taką pasją od lat 90 przenosili know how do tego wielkiego, nienażartego, pazernego mrowiska ludzkiego?
@Czolgowy_tank: Co ma do tego socjalizm? Etatyzm, jeśli już.
Poza tym Unia z reguły prowadzi do redukcji biurokracji, szczególnie w temacie handlu międzynarodowego. Wszak nie trzeba już niczego clić na wjeździe do Niemiec. Nie trzeba załatwiać żadnych pozwoleń, ani innych głupot.
bez przesady, na pewno czesc sobie kupia. chyba to sie juz dzieje. w peelu wszystko zostalo kupione zaorane i jest dobrze a ludzie sie ciesza dobroodbytem.
Komentarze (22)
najlepsze
Tyle tylko, że spalinówki to inna para kaloszy. Tutaj będzie ciężko Chińczykom zdominować rynek, bo co prawda robią fajnie wyglądające samochody z dobrym wyposażeniem i w dobrej cenie, ale na razie cena jest przeliczana z cen chińskich. Jak dojdą im europejskie salony sprzedaży, jakieś stacje serwisowe, to już nie będzie tak kolorowo. To ogromne koszta i ktoś będzie musiał za to zapłacić, a koszt pracy europejczyka to nie to samo
Dlatego akcjonariusze to raczysko XXI wieku
Komentarz usunięty przez moderatora
Poza tym Unia z reguły prowadzi do redukcji biurokracji, szczególnie w temacie handlu międzynarodowego. Wszak nie trzeba już niczego clić na wjeździe do Niemiec. Nie trzeba załatwiać żadnych pozwoleń, ani innych głupot.