Tesla Model S z 1,9 mln km: akumulatory mają dobrą żytowność, silniki to porażka
Tesla Model S, która przejechała już blisko 1,9 milionów km doczekała się 4 wymian akumulatorów i aż 13 napraw i wymian silnika, których żywotność to przeważnie tylko 50 - 70 tys. km.
jestemjakijestem1212 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 351
Komentarze (351)
najlepsze
Uwielbiam tę teorię spiskowe. Należy do, ma powiązania itd.
W Interii dziennikarzem motoryzacyjnym jest Paweł Rygas, znany z MotoPRawda. Wojujący dziennikarz, który znany był np. z serii artykułów robiących kurtyzanę z logiki jeżeli chodzi o pieszych.
@TheDzions większości ludzi tego sie nie wytłumaczy bo oni i tak nie rozumieją. Krytyka i krytyka. Ale samemu coś zrobić to sie nie da.
Komentarz usunięty przez moderatora
Ponadto silnik do Tesli to koszt 800usd i jako jedyni nie wymagaja przegladow celem zachowania gwarancji wiec hajs na nowy silnik po 1-2 latach zostaje w kieszeni zależnie od kraju i cen wzgledem konkurencji.
Statystyki bezawaryjnosci tez stawiaja nie tylko Tesle ale inne elektryki bardzo wysoko a zwykle problemy z tesla to nie kluczowe komponenty tylko jakies
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Silnik_dwusuwowy