Tesla Model S z 1,9 mln km: akumulatory mają dobrą żytowność, silniki to porażka
Tesla Model S, która przejechała już blisko 1,9 milionów km doczekała się 4 wymian akumulatorów i aż 13 napraw i wymian silnika, których żywotność to przeważnie tylko 50 - 70 tys. km.
jestemjakijestem1212 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 351
- Odpowiedz
Komentarze (351)
najlepsze
- gość kupił samochód przy przebiegu 550k i nie zna historii awarii przed zakupem - więc nie 1.9M, tylko 1.4M
- Silnik wymieniał 13 razy (czyli co jakieś 100k)
- Silnik bez awarii był w stanie przejechać 50-70k
Czyli silnik najpierw zaliczał mniej lub bardziej poważne awarie (przy około 50-70k), a przy około 100k umierał i był wymieniany.
Baterie były regenerowane, nie, produkowane nowe i stare wywalane (jak śmieszkowie tutaj uważają).
@duble2:
no ale jezeli jade do serwisu w dniu X i wymieniaja mi jeden silnik na nowy, pozniej w dniu Y jade wymienic drugi silnik na nowy, to w ktorym momencie chcesz zresetowac licznik? I dlaczego w tym momencie? Odpowiedz uzasadnij.