Tesla Model S z 1,9 mln km: akumulatory mają dobrą żytowność, silniki to porażka
Tesla Model S, która przejechała już blisko 1,9 milionów km doczekała się 4 wymian akumulatorów i aż 13 napraw i wymian silnika, których żywotność to przeważnie tylko 50 - 70 tys. km.
jestemjakijestem1212 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 351
Komentarze (351)
najlepsze
No ale Wykopki uwielbiają czytać jakie to elektryki złe więc jednostkowy przypadek wejdzie na główną z płomieniem.
Nie znam się ale myślę że to ekologiczne jest i na pewno uratuje planetę.
Bardzo ciekawe bo na olx są używane za 22tys zł
Zamiast wozić idiotycznie ciężkie aku auta BEV o masie 900 kg, to lepiej mieć mały silnik do ładowania o mocy 25 kW bez żadnych zmiennych faz rozrządu, maksymalnie prosty o masie 30-40 kg, zajmujący w aucie kubaturę kilka razy mniejszą niż ogromny aku 80 kWh. Zamiast tego aku do jazd lokalnych 8 kWh starczający na 50 km jazdy po mieście. Silnik spalinowy 60 kW mocy w hybrydzie do jazd miejskich
No, no, cóż za głębia argumentacji (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Czy to rozsądne, wymieniać cały zespół napędowy, bo padła rzecz, której wymiana jest (powinna być) normalną czynnością serwisową? Ocenę pozostawiam wam.
@jegertilbake: Zapomnieli podać daty zakupy tej Tesli. To był jeden z pierwszych modeli i wyszły w nim interesujące błędy konstrukcyjne silnika. Tesla sama projektuje i produkuje silniki. Jeden z takich problemów był ciekawy - w rotorze zbierał się ładunek elektryczny z powodu jakiegoś drobnego niezbalansowania pola magnetycznego.
PS albo P.S.
W nadchodzącym roku będzie boom na testach wszystkich youtubowców, a chinole w międzyczasie podkupią salony sprzedaży, np wszystkie z pod marki stelantis który jest #!$%@?ą i wyciska dystrybutorów jak cytryny - wystarczy że chinol przyjdzie i da więcej hajsu i
ze spaliniakami jest za to ciekawie, w audi możesz wymienić 3 razy rozrząd za 30.000zł
Na tym portalu, w jednym z wpisow o elektrykach ktos argumentowal ze spalinowe sa lepsze bo uwaga.. w wielogodzinnym korku mozesz sobie miec klime wlaczona i sie nie martwic a jak paliwo Ci sie skonczy to..... odlejesz sobie
Do minusujących: proponuję zerknąć na jakiś przekrój nowoczesnego silnika spalinowego, a potem na to samo w przypadku silnika elektrycznego. Nie widzisz różnicy w stopniu skomplikowania i ilości części? Gratuluję debilizmu.