Niemcy wycofują się ze Stref Czystego Transportu. Warszawa brnie dalej
Strefy Czystego Transportu mają minimalny lub żaden wpływ na jakość powietrza w miastach. Dlatego w Niemczech wycofują się z tego pomysłu. Tymczasem w PL lobbyści przekonują o skuteczności stref
Dorodny_Wieprz z- #
- #
- #
- #
- 204
Komentarze (204)
najlepsze
@JPII: Bo do średniej zostaje wliczone 7 milionów Maluchów, Fiatów 125p, Polonezów, Syren, Trabantów itd.
Te samochody nadal widnieją w CEPIK jako istniejące.
Ściezki rowerowe stworzymy za 50 lat na łopuszańskiej a za 100 na ursusie
Auta dla bogatych
Tak, mój klasyczny gruz też nie wbije tam od lipca xD
Coś mi się obiło o uszy, że te strefy czystego transportu to jeden z "kamieni milowych" do odblokowania prowidenta KPO
No i co stało na przeszkodzie, żeby zrobić strefy jak u Niemca? Ścisłe centrum, wjedziesz euro 4, albo i starszym, tylko trzeba zapłacić. A taki np. Kraków..... strefa NA CAŁE MIASTO. Nie wjedziesz niczym nie spełniającym norm, nawet jak byś chciał raz w roku. A problem jest poważny. Kraków, to
Uprzejmie proszę o podjęcie jednoznacznej decyzji i ujednolicenie narracji na wykopie - czy Niemcy są "ha tfu", czy stawiamy ich za wzór, bo skołowany jestem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z drugiej strony, porównaj jak wyglądają strefy w największych Niemieckich miastach. I teraz np. taki Kraków gdzie strefa będzie.... w granicach całego miasta. Jakiś absurd.