Hitman: Codename 47
Gra, która podzieliła krytyków i oczarowała fanów. W Hitman: Codename 47 wcielamy się w płatnego mordercę, którego zadaniem jest eliminowanie określonych celów. Na swoje czasy, a nawet dziś, tytuł unikatowy wymagający od grających zdolności planowania i logicznego myślenia w miejsce typowej dla...
sznaps82 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 77
- Odpowiedz
Komentarze (77)
najlepsze
@m4libu: Eh przypomniał mi się 2000 rok i tworzenie strony w pajączku na temat fallotów 1 i 2(i najnowszego 'hitu' - tactics)
IMHO H2:Silent Assassin to był peak tej serii
(Nie grałem w reboot, tylko Absolution)
@rreotpl: No akurat tutaj nie powinno to nikogo dziwić, to była pierwsza duża PC'towa gra świeżo powstałego studia w którym programiści byli głównie doświadczeni w tworzeniu gier na konsole Sega Mega Drive. Siadając do dwójki mieli już całkiem spory zapas doświadczenia i opinie krytyków oraz graczy podpowiadających im co wyszło dobrze, a co należy poprawić.
Gdzieś tam jeszcze pamiętam że jako mały developer nie mieli dostępu do devkit PS2, dopiero po Codename dostali dostęp stąd tak duży skok jakościowy przez SA do Blood Money
Właśnie dlatego że to nie była strzelanka, postać ma mało życia i
Przeszedłem wszystkie Hitmany jakie wyszły na PC, ale jedynka ze względu na swój poziom trudności by wiele zyskała (dla mnie) gdyby można było zapisywać w każdym momencie.
No i nabrałem chęci na pogranie w Hitmana. ( ͡° ͜ʖ ͡°)