Pokolenie X, Y, Z boi się rozmów telefonicznych.
Prawie 80 proc. młodych ludzi odczuwa strach i niepokój, gdy muszą wykonać telefon. Komunikacja synchroniczna może generować niepokój, a nawet wywoływać panikę u młodszych osób, które niechętnie odbierają połączenie.
ArnoldZboczek z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 29
Komentarze (29)
najlepsze
@Razor_wwa: Pomóc mogłoby więcej meetoo, feminatyw, obrazyuczucniezdefiniowanych, więcej "standardów społeczności" więcej szufladek, redpill, blackpill, fajnopolak, piwniczak, normik, spermiarz. Taa... rozmowy powinny kończyć się nazwaniem kogoś. To rozwiąże ten problem. Generalnie najlepiej to wprowadzić ogólnokrajowy system oceny społecznej. Coś jak w Chinach. Wtedy pewnie nikt słowem nie piśnie do nikogo.
Potem chcesz sobie coś przypomnieć z rozmowy, a tu masa plików do odtworzenia i garść nieistotnego tekstu.
Ciekawe czy to strach przed prowadzeniem rozmowy kiedy jest mało czasu na zastanowienie i reakcję czy przyzayczajenie do komfortu zlewnia potencjalnych rozmówców i możliwości długiego czekania przed odpisaniem lub możliwości dodania emotek i multimediów.
Sam rozmawiałem z jedną osobą która coś takiego ma, ale już parokrotnie obserwowałem to u innych.
Ludzie młodzi, przez komunikatory i smsy piszą jak z karabinu, ale przy rozmowie głosowej nic się nie klei, dziwnie cisi, muszą się "zastanawiać" co powiedzieć.
Dla mnie to wygląda na upośledzenie kontaktów w tej formie, może od ciągłego pisania przez
Pewnie starsze pokolenie pamięta jeszcze jakie zamieszanie zrobilo Heyah ze swoją ofertą, detronizując monopol simplusa ;) Przykładowa oferta