7 dni zamiast 4 - tyle potrzebuje elektryczny ciągnik na przejechanie 3000 km
Trasa 3000 km ciągnikiem elektrycznym Volvo ze Szwajcarii do Hiszpanii i z powrotem trwała aż 7 dni zamiast standardowych 4, co obnażyło ogromne problemy związane z EV, jak brak infrastruktury ładowarek oraz ich niska moc ładowania, co wymusza dokładne planowanie postojów i zwiększa czas podróży.
jestemjakijestem1212 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 294
Komentarze (294)
najlepsze
Zdecydowana, i to ZDECYDOWANA, większość normalnych firm transportowych nie widzi jeszcze tego sprzętu w poważnym transporcie, tym bardziej w Europie. Począwszy od tego, że konstrukcja budy jest zrobiona ostentacyjnie wbrew oczekiwaniom i ergonomii pracy kierowców. Był cytowany wątek z twittera bodaj gdzie polski kierowca
@MicroPepe: no jak widać chyba tak, skoro tak doskonale się tu odnajdujesz xD
Bo #!$%@? nadal są potrzebni i te niedługo to jest kilkanaście lat co najmniej czyli jeszcze z jakieś 3 generacje pojazdów. xD
Normalnie pomyślunek masz i twoi idole jak w związku radzieckim - papier toaletowy przestali już
https://40ton.net/kolko-ze-szwajcarii-do-hiszpanii-elektrycznym-zestawem-ile-trwala-trasa-i-jak-wygladala/
Póki co jest masa zakładów, sklepów i lokalnej logistyki gdzie można z powodzeniem tego używać i obniżać koszty, bo ropa do tanich nie należy (prąd niby też nie,
Trzy, kierowcy stają na noc, a w nocy pv nic nie produkuje.
Cztery, jak na razie, to najtańsza produkcja energii jest z paliw kopalnych, hydro i atom.
gdyby tak ktos wymyslil standard wymiennych akku...
Podjezdzasz na parking, zostawiasz rozladowany akku i bierzesz naladowany. Akku sa wlasnoscia dostawcy uslugi. Wiec nie interesuje cie utrata jego wartosci/jakosci, do czasu, az dostawca gwarantuje konkretne parametry :)
@PomadkaNawilzajaca:
wlasnie o to chodzi, ze nie jest to standard miedzymarkowy - bo tylko wtedy tak naprawde ma to sens.
Zreszta nio to ma ale w osobowkach :)