Pociągi są za drogie, bo PKP boi się konkurencji
Wnioski zagranicznych przewoźników o dostęp do polskich torów są albo odrzucane przez UTK, albo rozpatrywane tak długo, aż potencjalni rywale PKP InterCity sami
rybak_fischermann z- #
- #
- #
- #
- #
- 71
Wnioski zagranicznych przewoźników o dostęp do polskich torów są albo odrzucane przez UTK, albo rozpatrywane tak długo, aż potencjalni rywale PKP InterCity sami
rybak_fischermann z
Komentarze (71)
najlepsze
w takim razie muszą jeszcze bardziej podnieść ceny i dodatkowo obniżyć standard usług (o ile to możliwe)
@PARA_SOL: nie wiem ile masz lat, ale ja dobrze pamiętam jak wyglądała kolej 15 lat temu. Na dworcu spali bezdomni a tynk opadał ze ścian. Z toalet w pociągach nieczystości leciały prosto na tory. Dziś to jest nie do pomyślenia. Większość dworców jest odnowiona. Składy są nowoczesne, nawet regio, gdzie kiedyś był skaj na
Nie obchodzi mnie jak wygląda dworzec, dla mojej przyjemności mogą go zburzyć i postawić kiosk z dachem - maja być dobre połączenia, częste i na ile się da tanie.
przy tych cenach - mogą sobie wsadzić swoje dworce i pociągi.
Trasa pociągiem: 2:30 h - tylko jedna taka, wszystkie inne pozostałe godziny to 2:50-3:00 h
Cena przejazdu pociągiem za dwie dorosłe osoby + dziecko: 127 zł
@KubaJS: Nie ma sensu dla Ciebie, ale w wielu przypadkach ma sens. Po prostu taki przypadek, że nic nie zyskujesz zbytnio. Postaw się w sytuacji, że nie masz auta i jedziesz sam. Pół czy do godziny dłużej, ale oglądasz sobie film, czytasz książkę albo kimasz, płacisz przystępnie i cię wiozą.
Oni coś tam nie podumali w tym pisie, bo przecież w socjaliźmie ludzie mają jeździć kolejami, a nie prywatnymi autami...
@Ranger: Właśnie podumali! UE stawia na transport zbiorowy więc oni na przekór próbują zaorać go w Polsce. Kierowcy będą coraz bardziej antyunijnie nastawieni, bo np. postęp zachodu w sprawie alternatyw nijak będzie się miał do polskich realiów.
Komentarz usunięty przez autora
w dodatku kolejka