Też tak kiedyś otwierałem na gorąco, ALE: 1. Czujnik temperatury padł (Civic '01) 2. Podgrzany płyn rozerwał zgniłą obejmę na dole chłodnicy 3. Płyn #!$%@?ł w trakcie jazdy (lato, 30 stopni, korki)
Dwie szmatki, posyczało, zalałem nowego płynu (przezornie miałem zapas, bo przeczuwałem ( ͡°͜ʖ͡°) ) i jazda w drogę. Nawiew na maxa, temperatura na maxa, szyby na maxa, i jazda 6 godzin latem deszczem, ech
@Igner: Nawiew na max, temperatura najcieplej, wszystkie szyby jak najniżej. Nagrzewnica odbiera wtedy dużo ciepła z silnika.
A z tym czujnikiem to nie wiedziałem że padł, po prostu nagle strzałka temperatury płynu zaczęła szybko rosnąć, a w lusterku wstecznym zobaczyłem mokry ślad ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (119)
najlepsze
źródło: comment_1662008285LZp0gdK5EO23bmXsOUeR94.jpg
PobierzDobrze, że nie sprawdzał poziomu płynu w kierunkowskazach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. Czujnik temperatury padł (Civic '01)
2. Podgrzany płyn rozerwał zgniłą obejmę na dole chłodnicy
3. Płyn #!$%@?ł w trakcie jazdy (lato, 30 stopni, korki)
Dwie szmatki, posyczało, zalałem nowego płynu (przezornie miałem zapas, bo przeczuwałem ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) i jazda w drogę. Nawiew na maxa, temperatura na maxa, szyby na maxa, i jazda 6 godzin latem deszczem, ech
A z tym czujnikiem to nie wiedziałem że padł, po prostu nagle strzałka temperatury płynu zaczęła szybko rosnąć, a w lusterku wstecznym zobaczyłem mokry ślad ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://youtu.be/_zZjYqglqek
@nocnylisek: Co?
Chociaż skoro to e36 to zgaduje ze ktoś je popsuł