Tak może być. Jak PKP PLK posiada zamknięte systemy, gdzie każda poprawka lub modyfikacja wymaga obecności serwisanta właściciela oprogramowania to takie sumy nie są zaskoczeniem. Sama poprawka rekordów w MSSQL może sięgnąć do kilkudziesięciu tyś. zł.
W trójmiescie propozycja zmiana nazwy przystanku skm zostala wyceniona , 100tys, bo wymagała wymiany wszystkich tablic, w pociągach rozkładów jazdy, systemów informatycznych, oraz powiązanych jak nazwy przystanków autobusowych. Wiec 5 milionów za jeden dworzec jakiś zart. XD nawet jeśli ciągnęli kable i światłowody na każdy peron…
@Gigamesh: Przecież to duża zmiana na dworcu, pięć milionów to godne wynagrodzenie. W Krakowie za milion dwieście to kilka ławek do parku kupili - więc wiadomo że tabliczki muszą być droższe.
Spieprzyli sprawę numerując odwrotnie niż powinni, tzn. IMO jeżeli już lecą po kolei to numeracja powinna się zaczynać od strony Dworca Zachodniego. Dlaczego? Ano dlatego, że jeżeli w przyszłości pojawi się potrzeba dodania kolejnych torów i peronów to absolutnie nie jest to do zrobienia od strony Dworca Zachodniego: kolizja z infrastrukturą tramwajową, dalej chyba już zabytkowa hala dworca i dalej ulica i zabudowa mieszkaniowa. Natomiast od drugiej strony mamy tylko ten nieszczęsny
Komentarze (105)
najlepsze
Sama poprawka rekordów w MSSQL może sięgnąć do kilkudziesięciu tyś. zł.
Peron 34, 35, 38, 42 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_16616869004rslPpgknIvWdFfsGwtZ1u.jpg
Pobierz