Polska sieć Dino ma już 1,9 tys. sklepów, sprzedaż 20 proc. w górę
Można rosnąć bez wkurzających reklam i promocyjnych ściem w stylu "tarczy antyinflacyjnej"? Można
rafpal z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 222
- Odpowiedz
Można rosnąć bez wkurzających reklam i promocyjnych ściem w stylu "tarczy antyinflacyjnej"? Można
rafpal z
Komentarze (222)
najlepsze
Oferta jest mocno ograniczona ale dają radę głównie dzięki dobrym lokalizacjom pozbawionym silnej konkurencji i żeby nie było: strategia się sprawdza więc nic, tylko się cieszyć. A co reklam mniej lub bardziej denerwujących to: można reklamować się w dowolny sposób, Dino prócz bilboardów innych reklam nie stosuje, ale tak będzie zawsze? Nie
@Mooz: nie, to nie to samo. Jest ALDI NORD i ALDI SÜD. W Polsce oferta jest skrojona pod pierwszą grupę, w UK pod drugą.
zlikwidowane zostały 4 sklepy spożywcze w promieniu 7km
ale fakt wybór jest kilka razy wyższy niż w tych sklepach, jedynie to pieczywo gorsze