Przekop Mierzei Wiślanej.
Zastanawiam się gdzie są te wykopki, które uważają, że można prosić Rosję o wyjście w morze i, że inwestycja jest niepotrzebna.

- #
- 312
- Odpowiedz
Zastanawiam się gdzie są te wykopki, które uważają, że można prosić Rosję o wyjście w morze i, że inwestycja jest niepotrzebna.

Komentarze (312)
najlepsze
@zatrwazajacy: No faktycznie bo to żeby parę kutrów i jakieś łódki mogły wyjść w morze jest warte wydania miliardów na budowę przekopu i milionów na jego późniejsze utrzymanie. To że Rosja aktywnie blokuje niektórym statkom wyjście w morze było oczywiste i przed wojną i to wcale nie sprawiało że
Przekop jest projektem czysto politycznym i wizerunkowym, to taki Miś, przy
@ediz4: pojedź sobie do portu w Elblągu http://www.pgt.pl/elblag-port-z-problemami i im powiedz że są tępą propagandą. Jeden dźwig i wózki widłowe XD Szybciej możesz TIRa załadować w dowolnym polskim magazynie. Porównaj sobie z prawdziwymi portami w Gdańsku/Gdyni, Szczecinie/Świnoujściu.
A jak zaczniesz pisać że "no trzeba wykonać inwestycje" to mamy w Polsce setki nadmorskich miejscowości gdzie możesz modernizować port bez potrzeby wdawania miliarda na przekop czegokolwiek.
źródło: comment_16462474050D6vyYNRjGnAAhgc9EDpF7.jpg
Pobierz@wuzet3: proszę.
Inwestycja jest niepotrzebna nie bo "można prosić Rosję o wypłynięcie " - tylko bez sensu bo to populistyczna decyzja, Techniczne założenia tego projektu to są banialuki. Wg. wyliczeń on się zwróci za ok 450 lat, co do znaczenia taktycznego - nasze kajaki bojowe są w pełnej gotowości. Przekop ma 5m głębokości, to typowa populistyczna pokazówka, jak to, że "sam się spłaci z bursztynu co tam wydobędą,
Tam plywa jakis 1 marny statek o ladownosci jednego osła
Dla kajakow sobie przekopaliscie mierzeje
Pieniadze sa poto by je inwestowac w cos co sie zwroci
Jaki jest zwrot kasy z tego przekopu
Kto obecnie tam plywa :)
I nie pisz „ekologia”, bo to nie jest dziedzina nauki zajmująca się ochroną środowiska.
To taka stępka tylko znacznie droższa. Za tę kasę można było realnie poprawić infrastrukturę, ale przecież port sprzedaje się lepiej.
źródło: comment_1646249559VraeeFShzIp3sc9ywOaAvw.jpg
Pobierz@jozinzbazin2: Wyjaśnij według jakich kryteriów ma znaczenie polityczne. Bo w kwestii militarnej (a to też część polityki) nie ma żadnego.
Czyli z tych barek, żaglówek i kajaków pełnomorskich towary trzeba będzie przerzucać ręcznie na klepisko.
https://www.zulawytv.pl/8780/przekop-mierzei-bez-elblaga-to-jak-autostrada-bez-zjazdow