Polub swój stary samochód, czyli gospodarka niedoboru wróciła
Być może na naszych oczach kończy się epoka gospodarki opartej na konsumpcyjnym modelu „weź–zużyj–wyrzuć". Proces ten bardzo przyspieszyła pandemia koronawirusa
Anakee z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 285
Być może na naszych oczach kończy się epoka gospodarki opartej na konsumpcyjnym modelu „weź–zużyj–wyrzuć". Proces ten bardzo przyspieszyła pandemia koronawirusa
Anakee z
Komentarze (285)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Mało tego. Jak się sytuacja ustabilizuje, ceny pójdą w górę, plus słaba złotówka/inflacja. Nie będzie nas stać jeszcze bardziej... (╯︵╰,)
@jackblackcanada: kosciotrup.gif
Zabito wiele osob przez lockdowny, paraliz sluzby zdrowia, odmawianie leczenia innych ludzi niz chorych na covid, zniszczenie diagnostyki innych chorob jak covid.
Do tego doszly lockdowny niszczace biznes.
Teraz wojna sie skonczyla i bedzie odbudowywanie zgliszczy. Mozna powiedziec ze po 2 wojnie swiatowej ten proces trwal okolo 10 lat. Teraz bedzie pewnie z 5-7, a potem bedzie NWO jak tompani
@galicjanin:
Ulubione powiedzonko klepane od dziesięcioleci a nie mające pokrycia w rzeczywistości, coś pokroju narzekania "Ta dzisiejsza młodzież…". W latach '90 też narzekano, że stara motoryzacja lat '70 i '80 jest lepsza, nie to co ten plastik z komputerem i wtryskami teraz.
@galicjanin:
No to chyba dobrze, że wydajność (a co za tym idzie sprawność cieplna) rośnie. Zresztą 1.0 to nie jest jedyna dostępna pojemność, nieprawdaż? Zobacz ile jest obecnie doładowanych silników w okolicach 2.0, które po kilku latach prób okazało się idealnym złotym środkiem do napędu osobówek, z sukcesem zapewniając wyższą moc i elastyczność aby zastąpić 2,5-4L V6 w segmencie D i E.