Świetna kolekcja... ale... dlaczego w salonie VW i dlaczego nie ma tam żadnego klasyka VW? No dobra, Lambo jest w koncernie, ale żadnego modelu z tego okresu tam nie ma. Plus prawie 100% włoszczyzny.
@ADVST: Dlaczego nie ma żadnego klasyka vw? Bo taki ma kaprys właściciel i tyle. Co ty chciałbyś postawić z VW obok Diablo? Golfa r32? Phaetona w12? To nie ten kaliber. No i na marginesie, Lambo od kilku ładnych lat należy do grupy VW.
@ADVST: Tak jak pisze @Horaccy:, jest to kolekcja właściciela, ale podzielę się luźno związaną ciekawostką.
Idea, żeby w jednym salonie wystawiać samochody dwóch różnych (taniej i drogiej) marek, powstała w USA w latach 20/30. Chrysler, producent aut z wyższej półki, powołał wtedy budżetową markę Plymouth. Nie stworzył dla niej nowej sieci dealerskiej, tylko przebrandował ekskluzywne salony Chryslera na Chrysler & Plymouth. Nie chodziło tylko o optymalizację kosztów.
Lidzie jarają się na stare graty, płacą raty czy leasingi za auta na które ich nie stać... Siedzą i marnują życie dla rzeczy zupełnie nie potrzebnych do szczęśliwego życia ;@) Takie pułapki na myszy LOL
Komentarze (171)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Idea, żeby w jednym salonie wystawiać samochody dwóch różnych (taniej i drogiej) marek, powstała w USA w latach 20/30. Chrysler, producent aut z wyższej półki, powołał wtedy budżetową markę Plymouth. Nie stworzył dla niej nowej sieci dealerskiej, tylko przebrandował ekskluzywne salony Chryslera na Chrysler & Plymouth. Nie chodziło tylko o optymalizację kosztów.
Właściciele koncernu założyli
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Siedzą i marnują życie dla rzeczy zupełnie nie potrzebnych do szczęśliwego życia ;@)
Takie pułapki na myszy LOL