No i bardzo dobrze. Przejścia podziemne są spoko o ile są dobrze utrzymane. Jestem z Gdańska i akurat w tym przejściu nie wali menelem i nie trzeba iść na wdechu, ale kiedy jest mokro te schody są strasznie śliskie. Jak miałem rozwaloną nogę i chodziłem o kulach, a było mokro, to naprawdę był zajebisty wybór - albo ciśniesz po schodach i liczysz, że nic się nie stanie, albo dymaj 200 metrów dalej
@gerbilos: Właśnie doczytałem, że mój komentarz jest praktycznie kalką komentarza @Kristof7 ( ͡°͜ʖ͡°) ITT: ludzie z Gdańska bronią pomysłu, ludzie spoza jebią na władze miasta w którym nie mieszkają xD
@kobiaszu: przecież masz przejścia dwa koło urzędu miejskiego
Zauważ, że Gdańsk ma tak #!$%@? infrastrukture drogowa, że ludzie jadący na Orunię czy Pruszcza muszą się pchać codziennie przez centrum. Sam tak dojeżdżałem do liceum i czy na studia. Kiedyś trasę 14 km komunikacja w latach 02-05 robiłem od 6.38 do 7:20-7:30. Autobus i tramwaj. Teraz to można sobie tylko pomarzyć i marnujesz życie w korkach.
@TheDzions: nie chodzi o przejście 100 metrów więcej. Chodzi o trudność w pokonaniu schodów przez inwalidę o kulach lub zwyczajnie, osobę starszą o lasce.
@TheDzions: Ty chyba nigdy wózka z gondola ze schodów nie znosiłeś co nie? Nie mówiąc już o sytuacji, gdzie jesteś sam i nie ma kto dziecka przytrzymać. bardzo dobrze, ze robią przejścia naziemne - tunele to jakaś porażka. Kiedy jestem w Polsce i widze tunel to az mnie wzdryga. Zawsze, ale to zawsze, podczas pobytu jest chociaż jedna widna która nie działa i wtedy musiałam prosić obcych ludzi, żeby mi wózek
Normalny trend w prawie każdym mieście. W wielu miejscach gdzie kiedyś nie mogło być przejścia dla pieszych ruch został uspokojony i już można, więc dlaczego nie? Mają zasypać przejście podziemne żebyś się nie czepiał?
@LibertyPrime: w promieniu 200m masz kolejne skrzyżowania ze światłami więc synchronizacja dla prawidłowo jadącego samochodu nie będzie problemem i nic nie spowolni
Był czas, że wysiadałem z autobusu (jestem ze wsi) przy krewetce i dzień w dzień musiałem tym śmierdzącym tunelem chodzi. Pasy prawdopodobnie nie tylko ułatwiłyby pieszym życie ale też dadzą szansę rozładować ruch na dalszym odcinku drogi. Plus wydaje mi się, że zjazd np. wózkiem z tego stromego zjazdu do tunelu nie jest mega wygodny.
Nie rozumiem zdziwienia - to byl projekt z budzetu obywatelskiego ktory najwyrazniej zdobyl w koncu odpowiednia popularnosc. Pare razy sie przewijal jak mieszkalem w Gdansku. Wiec tutaj zdecydowali sami mieszkancy.
I bardzo #!$%@? dobrze, jeśli już coś, to samochody powinny jeździć tunelami, dla ludzi niepełnosprawnych, starszych czy chociażby mających większy bagaż lub rower takie przejście to jednak jest mniejsza, większa lub niemożliwa do pokonania przeszkoda.
Komentarze (302)
najlepsze
ITT: ludzie z Gdańska bronią pomysłu, ludzie spoza jebią na władze miasta w którym nie mieszkają xD
@gerbilos: W końcu wykop. Elita internatu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak zwykle największy ból dupy mają albo pisowski trolle albo ludzie którzy nigdy w Gdansku nie byli
Zauważ, że Gdańsk ma tak #!$%@? infrastrukture drogowa, że ludzie jadący na Orunię czy Pruszcza muszą się pchać codziennie przez centrum.
Sam tak dojeżdżałem do liceum i czy na studia.
Kiedyś trasę 14 km komunikacja w latach 02-05 robiłem od 6.38 do 7:20-7:30. Autobus i tramwaj.
Teraz to można sobie tylko pomarzyć i marnujesz życie w korkach.
Zapraszamy do stolicy
@LibertyPrime: No i? Pieszych też tam jest dużo, bo to punkt centralny Gdańska ¯\_(ツ)_/¯
Był czas, że wysiadałem z autobusu (jestem ze wsi) przy krewetce i dzień w dzień musiałem tym śmierdzącym tunelem chodzi. Pasy prawdopodobnie nie tylko ułatwiłyby pieszym życie ale też dadzą szansę rozładować ruch na dalszym odcinku drogi. Plus wydaje mi się, że zjazd np. wózkiem z tego stromego zjazdu do tunelu nie jest mega wygodny.
To twoje "xD" w tym wypadku wzbudza we mnie dużą