Sposób rozwiązywania reklamacji przez mBank
Miało być tak pięknie
Rayearth z- #
- #
- #
- #
- #
- 103
- Odpowiedz
Miało być tak pięknie
Rayearth zUcieszyłem się widząc powiadomienie z mBanku.
Wchodzę więc na mejla i przecieram oczy ze zdumienia ( ͡° ͜ʖ ͡°) Przypomniała mi się anegdotka (ponoć prawdziwa), kiedy to jeden hinduski specjalista działu wsparcia Helpdesk zamykał tickety zgłoszeniowe wpisując w polu rozwiązania problemu, że mu SLA zleciało, więc nie chciał pogarszać sobie statystyk, bo to źle wygląda przed szefem.
Nie patrzyłem jeszcze w przywołany art. 6 ustawy. Może rzeczywiście tam jest źródło problemu wypisane po hindusku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Śmieszki na bok, wes. św.
Komentarze (103)
najlepsze
@thewickerman88: W sumie tu to samo zrobili ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale już nie sprawdzili, że zgodnie z artykułem 7 (następnym), mogli przedłużyć ten termin o następne 30 dni.
Poza tym, ich odpowiedź nie spełnia warunków określonych w artykułach 9 i 10.
Alternatywnie, chcą po prostu w ten sposób zamieść całą sprawę
@groman43: w moim przypadku Plus zrobił to prościej.
Reklamacja złożona, nadany numer, mail z potwierdzeniem, 30 dni na rozpatrzenie. Przez 30 dni cisza, nic się nie dzieje. Dzwonię po kolejnych paru dniach, przekroczyli termin i reklamacja będzie uznana z mocy prawa.
Podaje numer, gość po drugiej stronie stwierdza, że... nie ma i nie było reklamacji o tym numerze. Sprawdzam
Komentarz usunięty przez moderatora
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Nie zamierzałem odsyłać sam, więc zgłosiłem to do mbanku aby sami się tym zajęli.
Rozpatrzenie sprawy i zwrot tej kwoty nadawcy zajęły im dokładnie miesiąc.