Sposób rozwiązywania reklamacji przez mBank
Miało być tak pięknie
Rayearth z- #
- #
- #
- #
- #
- 103
Miało być tak pięknie
Rayearth zUcieszyłem się widząc powiadomienie z mBanku.
Wchodzę więc na mejla i przecieram oczy ze zdumienia ( ͡° ͜ʖ ͡°) Przypomniała mi się anegdotka (ponoć prawdziwa), kiedy to jeden hinduski specjalista działu wsparcia Helpdesk zamykał tickety zgłoszeniowe wpisując w polu rozwiązania problemu, że mu SLA zleciało, więc nie chciał pogarszać sobie statystyk, bo to źle wygląda przed szefem.
Nie patrzyłem jeszcze w przywołany art. 6 ustawy. Może rzeczywiście tam jest źródło problemu wypisane po hindusku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Śmieszki na bok, wes. św.
Komentarze (103)
najlepsze
Do Rzecznika można się zwrócić się również gdy:
• pomimo upływu terminu określonego przez podmiot rynku finansowego na wykonanie czynności wynikających z uznanej reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą klienta, podmiot ten nie dopełnił swoich zobowiązań, na potwierdzenie tego faktu należy załączyć stosowny dokument.
• podmiot rynku finansowego nie udzielił w obowiązującym go terminie odpowiedzi na złożoną reklamację (30 dni, a w szczególnie skomplikowanych sprawach 60 dni), na potwierdzenie tego faktu należy
"Witamy w mBank! A tutaj Sławeczku jebnij plejsholder na imię."
"Abym mogła zarejestrować Pani zgłoszenie dotyczące otrzymanej korespondencji, proszę aby uzupełniła Pani następujące informacje:
Pani imię i nazwisko,
numer Pani telefonu do kontaktu,
czy zgłaszała Pani nam tę sytuację więcej niż jeden raz."
Co ciekawe, w pewnym momencie korespondencja jest wysyłana również na drugi adres email
Komentarz usunięty przez moderatora