Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

734

Prawie 50 proc. Polaków w wieku 25-34 lat mieszka w domach rodzinnych.

Jak wynika z danych Eurostatu 47,5 proc. Polaków w wieku 25-34 w mieszka w domach rodzinnych. "To prawie 2,6 mln osób, czyli o 172 tys. więcej niż w 2019 roku".

Oline
Oline
z
wnp.pl
30.11.2021, 13:44:38
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    mieszkanie
  • #
    gospodarka
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
  • 541
    • Facebook
    • Twitter

Komentarze (541)

najlepsze

tomasz-diog
tomasz-diog
30.11.2021, 13:45:41
  • 761
Lepiej wziąć kredyt na 30 lat, wtedy mieszka się u banku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 107
PrezesSzurii
PrezesSzurii
30.11.2021, 13:49:32
  • 171

Komentarz usunięty przez moderatora

Petururururu
Petururururu
30.11.2021, 14:37:59
  • -78
@tomasz-diog: no ale nie poruchasz.
tomasz-diog
tomasz-diog
30.11.2021, 14:39:48
  • 71
@Petururururu: no rokse zdjęli, ale jak się postrasz to coś znajdziesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Neobychno
Neobychno
30.11.2021, 16:31:56
  • 348
Nie wiem co w tym złego. Sam mieszkam w domu rodzinnym. Przecież to nie znaczy, że śpię z matką w łóżku. Mamy swój dom, każdy się pomieści. W dodatku dokładam się do opłat, wszyscy korzystają. Pomagam rodzicom. Jak słyszę speców którzy w takiej sytuacji mnie krytykująi mówią, że mam wynająć sobie pokój w mieście BO TAK TRZEBA, wydawać 70% przychodów na opłaty, no to mówię im tylko XD

Jak wezmę ślub to
  • 43
endless-lameness
endless-lameness
30.11.2021, 21:17:52 via Android
  • -104
Jak wezmę ślub to się wyprowadzę.


@Neobychno mieszkając z rodzicami dosyć mocno zmniejszasz sobie na to szanse
MLGkunek
MLGkunek
01.12.2021, 04:20:13 via Wykop Mobilny (Android)
  • 196
@endless-lameness: Tylko i wyłącznie przez głupi mental społeczeństwa i ten wyścig po jak najszybsze "uniezależnienie" się kosztem swojego rozwoju. Ludzie wydają mnóstwo ze swoich miesięcznych zarobków na sam wynajem to potem nie dziwi mnie fakt, że tyle osób jeździ szrotami, nie wyjeżdża na wakacje, nie może czerpać radości z życia bo mogą żreć gruz byleby być "samodzielnym". Mieszkanie z rodziną nie oznacza bycia zależnym od kogoś. Ludzie potrafią odnowić np. piętro
witulo
witulo
01.12.2021, 09:08:42
  • 110
@endless-lameness: No tak, bo każda panna która skończyła 20 lat mieszka w swoim świeżo kupionym mieszkaniu i nawet nie spojrzy na takiego co mieszka z rodzicami. Wiem bo tak piszą na Wykopie.
p.....t
konto usunięte 30.11.2021, 15:04:18
  • 180
Wystarczy spojrzeć ile osób mieszka wciąż na wsiach i małych miastach. A tam większość mieszka w domach, mniejszość w mieszkaniach. Jeśli masz dom to nie ma sensu wynajmować 50m2 mieszkania na tym samym zadupiu. Tak samo domy wielopokoleniowe nadal mają się dobrze.
  • 9
PanDomestos
PanDomestos
30.11.2021, 23:44:10
  • 95
Tak samo domy wielopokoleniowe nadal mają się dobrze.


@perowskit: Ja mieszkam z rodzicami w domu, co ma 300m2 ale z moim ojcem to nie da się mieszkać, ża zadne skarby świata. W przyszłym roku wyprowadzam się od nich na bank. Z resztą moja już była sąsiadka i jej brat zrobili to samo. Ich ojciec to gbur, nie lubiany przez nikogo, bo faktycznie żaden sąsiad z nim nie rozmawia i wynieśli się,
p.....t
konto usunięte 01.12.2021, 07:51:32
  • -3
@PanDomestos: ah te cholerne działki, ja też mam trochę. I też myślałem żeby kiedyś coś w nie zainwestować, ale sam nie wiem czy to dobry pomysł. Tak sobie myślę, że jak już wydam kupę kasy to na mieszkanie w dużej aglomeracji, a nie dom w małej.
janusz_z_czarnolasu
janusz_z_czarnolasu
01.12.2021, 09:14:29
  • -3

Komentarz usunięty przez moderatora

szoorstki
szoorstki
30.11.2021, 16:32:39
  • 100
Nie widzę nic złego w mieszkaniu w domu rodzinnym. Jeśli pokolenia się dogadują i są odpowiednie warunki, to jest to bardzo wygodne. U mnie w domu tak to funkcjonowało, dziadkowie pomagali przy opiece nad dziećmi, rodzice pracowali, dom podzielony na piętra. Wracasz z pracy, obiad ugotowany, dzieci nakarmione, w piecu napalone. Latem ogródek zadbany, rachunki można dzielić. Teraz sam jak już mam własne mieszkanie to bardzo to doceniam, bo mieszkając np. z
  • 9
thewickerman88
thewickerman88
30.11.2021, 23:29:49
  • 57
@szoorstki: kwestia podejścia. Jednym sie udaje ( i patrząc wśród znajomych tych jest zdecydowanie mniej), u innych kończy się konfliktem bo do rodziców nie dociera że ich dorosłe dzieci chcą żyć po swojemu. Ja wychowałem się mieszkając w tym samym domu co dziadkowie. To była kompletna masakra i o ile babcia była spoko to dziadek był, cóż, jedyne co czułem po jego śmierci to ulga.
Mam znajomych co mieszkają z teściami
szoorstki
szoorstki
30.11.2021, 23:40:54
  • 50
@thewickerman88: no niestety zazwyczaj jest to układ dość toksyczny. Mnie to dziwi, bo wyniosłem z domu wielopokoleniowego naprawdę dobre wspomnienia i jestem w szoku ze u innych to tak nie wyglądało i nie wygląda. Ludzie nie potrafią docenić tego, że mają towarzystwo, z kim porozmawiać, pośmiać się, zjeść razem posiłek. Wzajemną pomoc, przy zakupach czy opiece nad dziećmi. A tak starsi zostają sami, gorzknieją, dziwaczeją. Młodsi radzą sobie jakoś sami. Na
polaczenieszyfrowane
polaczenieszyfrowane
01.12.2021, 11:11:46
  • 4
To była kompletna masakra i o ile babcia była spoko to dziadek był, cóż, jedyne co czułem po jego śmierci to ulga.


@thewickerman88: uważaj, bo tutaj każdy jest prolife, zna życie i kieruje się zasadami ( ͡° ͜ʖ ͡°) jak ja jakiś czas temu napisalem, że po śmierci dziadka z demencją starczą, narracja babci była podobna do '#!$%@?, wreszcie' to była draka ( ͡° ͜ʖ
merti
merti
30.11.2021, 14:10:43
  • 96
Jak te badania były robione?
Bo może tytuł powinien brzmieć: 47,5% młodych Polaków jest zameldowanych w mieszkaniu z rodzicami

źródło: comment_1638277713CYNkGqB6sMjAk2vxPAw9PW.jpg
  • 11
p.....t
konto usunięte 30.11.2021, 15:05:25
  • 16
@merti: racja, u mnie w sąsiedztwie np. jak się młodzi hajtnęli, to dobudowali sobie piętro w domu i teraz 2 rodziny żyją. Oczywiście syn zameldowany u swoich starych, a mieszka z żoną u jej rodziców.
pytlar
pytlar
30.11.2021, 22:06:56
  • 47
@merti: nie, eurostat nie bierze pod uwagę meldunku tylko rzeczywiste miejsce zamieszkania
thewickerman88
thewickerman88
30.11.2021, 23:31:02
  • 40
@merti: gdyby brali pod uwagę meldunek to pewnie byłoby jeszcze więcej, mało kto o to dba. Sam się wymeldowałem od rodziców jakieś 13 lat po tym jak się od nich wyprowadziłem.
vilas
vilas
01.12.2021, 11:09:55
  • 80
mediana zarobków w kraju to 3400 netto
dużo ofert w prasie pracy (skończmy mówić jedynie o programistach i lekarzach na wypoku)
to 3000 netto (niezależnie od wykształcenia czy odpowiedzialności zadań)

moje mieszkanie w 2016 kosztowało 7 tysięcy za metr obecnie 13 tysięcy (kosztowało 250 tysięcy, obecnie 450 tysięcy)
za 35m2 mieszkanie trzeba dać prawie pół miliona (jestem rodowitym warszawiakiem , nie programistą, nie AJTI ale "analogowym starym inżynierem" - zresztą to nie
  • 23
ej-no-nie-przesadzaj
ej-no-nie-przesadzaj
01.12.2021, 11:22:13
  • -9

Komentarz usunięty przez moderatora

TypowyZakolak
TypowyZakolak
01.12.2021, 11:35:42
  • 4
ludzie mają prace za 3000 netto, a musieli by na ratę miesięcznie dawać 2000


@vilas: Typowy Polak w wieku "mieszkaniowym" ma partnerkę oraz bombelka. Więc licz, że zarabia 5-6k netto jako para, a wydaje 1200 na kredyt, które może wzrośnie do ok. 2000 PLN na koniec cyklu podwyżek stóp procentowych. Nadal powinno być to do ugrania, chociaż oczywiście taka para mocno to odczuje i zbiednieje.
vilas
vilas
01.12.2021, 11:36:13
  • 6
@ej-no-nie-przesadzaj: ale jak oni wynajmują i dla nich wynajem mieszkania czy domku to 30% ich pensji to inna sytuacja niż jak u nas wynajem kawalerki to 70% pensji netto

można wynajmować i nie mieć na własność - jak wynajem pochłania 25% przychodu/dochodu/pensji netto
Kanusz_Morwin_Jikke
Kanusz_Morwin_Jikke
01.12.2021, 11:12:57
  • 66
Wszyscy powinni być singlami i mieszkać w 100 metrowym penthousie, ruchać laski z aplikacji, pracować w korporacji, mieć kota i kredyt, raz w tygodniu chodzić na siłkę robić fotki na insta, raz w tygodniu do psychiatry. Żeby zabić to szczęście, przyćpać w piątek, albo się naje-bać, tak żeby zapomnieć ten tydzień. Raz w roku jakieś wakacje w Szar ej szejk. Tak powinno być. Jak się nie mieścisz w tym schemacie to przykro
Mete
Mete
01.12.2021, 11:12:15
  • 48
kurde a w każdym polskim serialu młody człowiek w wieku 18-20 lat ma własne mieszkanie w centrum dużego miasta xD
  • 3
galicjanin
galicjanin
01.12.2021, 11:59:05
  • 14
@Mete: nie we wszystkich, w Plebani wszyscy z wioski oprócz Tracza klepali biedę. W Ranczu też tylko wójt, pleban, budowlaniec i Amerykanka nie byli biedni.
Glos_normictwa
Glos_normictwa
01.12.2021, 12:08:43
  • 10
@galicjanin: Tracz ukazany jako krwiożerczy kapitalista, który przy uważnym oglądaniu tego serialu - miał tam najwięcej rozsądku i racji xD
Markok
Markok
01.12.2021, 21:19:14
  • 1
@Glos_normictwa:
źródło: comment_1638389984jvhgUg0bo1mt8BnTy3rvF1.gif
JaktologinniepoprawnyWTF
JaktologinniepoprawnyWTF
30.11.2021, 14:54:11
  • 46
Ja planuje się wyprowadzić w przyszłym roku i iść do roboty, ale w sumie nie wiadomo jak to wyjdzie z tą inflacją i nowym wałem, czy będę w stanie się jakoś utrzymać. O kredycie na własne można zapomnieć.
  • 11
p.....t
konto usunięte 30.11.2021, 15:06:21
  • 34
@JaktologinniepoprawnyWTF: nie ma co iść na siłę. Jak cię nie będzie stać to poczekać i tyle. Nie wszystko od ciebie zależy.
niki_niki
niki_niki
30.11.2021, 15:18:41
  • 28
Ja planuje się wyprowadzić w przyszłym roku i iść do roboty,


@JaktologinniepoprawnyWTF: Jest jakiś powód, dla którego nie szukasz już pracy, tylko dopiero po wyprowadzce?
JaktologinniepoprawnyWTF
JaktologinniepoprawnyWTF
30.11.2021, 15:26:51
  • 4
@niki_niki: Jest
Petururururu
Petururururu
30.11.2021, 14:35:31
  • 44
Robota, kąkuter i pizza na telefon, mówie ci to jest życie.
  • 3
ej-no-nie-przesadzaj
ej-no-nie-przesadzaj
01.12.2021, 11:19:44
  • 15

Komentarz usunięty przez moderatora

milvanb
milvanb
01.12.2021, 12:10:11
  • 10
@ej-no-nie-przesadzaj: Ta wersja jest znacznie bardziej atrakcyjna niż niewolnik 160h który może do najwyżej opłacić rate 1500zl i kupić jedzenie. O pizzy na telefon to może pomarzyć, chyba że jakiś Mirek mu wyśle
LaDainian_Tomlinson
LaDainian_Tomlinson
01.12.2021, 13:46:53
  • 3
1.12.2021 pierwszy raz zgadzam się z @ej-no-nie-przesadzaj
Kargaroth
Kargaroth
01.12.2021, 08:00:37
  • 43
I niech mieszkają. To ślepy konsumpcjonizm napędza to szybkie uniezależnianie się.
Nie tak jeszcze dawno temu ludzie mieszkali w domach wielkopokoleniowych, opiekowali się starszymi, rodziny dziedziczyły te same nieruchomości przez pokolenia. Co się więc stało? Ktoś musi zarabiać.

Więcej "samodzielnych" ludzi na własnych paru metrach kwadratowych to więcej sprzedanych pralek, lodówek, telewizorów, kibli, kabin prysznicowych i wszystkiego innego. Jak ktoś nie ma potrzeby wydawania połowy pensji na wynajem, to niech nie wydaje.
  • 8
n.....a
konto usunięte 01.12.2021, 11:11:19
  • -2
@Kargaroth: Mieszkasz tak, prawda?
Kargaroth
Kargaroth
01.12.2021, 11:15:49
  • 1
@niemoctworcza: nie, mam swoje 50m2 w Warszawie, swój wkład własny, bez żadnych spadków i dziedziczenia po zmarłej babci. Do czego dążysz tym pytaniem?
n.....a
konto usunięte 01.12.2021, 11:19:56
  • -2
@Kargaroth: do zdania, że "samodzielne", jak piszesz, życie, to znacznie lepsza opcja niż funkcjonowanie w domu rodzinnym do późnej dorosłości. Na przykładzie swoim i znajomych. Pewnie się zgadzamy ;)
SeriousDude
SeriousDude
01.12.2021, 11:32:41
  • 35
I będzie jeszcze gorzej.
Młodzi nie są tak głupi jak to się wydaje tym "doświadczonym życiowo" mającym 5 czy 6 z przodu.
Nie dali się nabrać na 500+ aby zwiększyć dzietność widząc że przez to koszt życia drastycznie wzrósł i w żaden sposób ten dodatkowy pieniądz tego nie pokryje. Dodatkowo obecnie widzą że Ci co pobrali kredyty w zeszłym i obecnym roku już mają stan przedzawałowy z każdym wzrostem stóp procentowych. ¯\_(ツ)_/¯
  • 4
Glos_normictwa
Glos_normictwa
01.12.2021, 12:16:52
  • 7
@SeriousDude: taka jest smutna prawda, podczas ostatnich wyborów prezydenckich widziałem tłumy emerytów biegnących głosować, młodych było bardzo mało, to starzy ludzie tęskniący za socjalizmem ułożyli nam najbliższą przyszłość
ZasilaczKomputerowy
ZasilaczKomputerowy
01.12.2021, 12:32:49
  • -1
już mają stan przedzawałowy z każdym wzrostem stóp procentowych. ¯_(ツ)_/¯


@SeriousDude: czo? Dlaczego tak miałoby być? O ile wzrośnie ci rata? o 3 stówki? To co to jest w porównaniu z kasą co musisz wywalić na wkład i wykończenie.
SeriousDude
SeriousDude
01.12.2021, 12:53:49
  • 4
O ile wzrośnie ci rata?


@ZasilaczKomputerowy: mi już o nic, rozwiodłem się z hipoteką w tym roku.

o 3 stówki?


@ZasilaczKomputerowy: obecnie tak, co będzie przy kolejnych podwyżkach stóp? 3pp są nieuniknione w I kwartale 2022. Więc 5 czy 6 stówek mniej w budżecie miesięcznym to nic takiego? Czy przy hipotece 25 lat płacenie średnio 150k więcej jest niczym?

To co to jest w porównaniu z kasą co musisz wywalić
Danuel
Danuel
01.12.2021, 10:54:55
  • 35
Nie ma nic złego w "domach rodzinnych" albo po prostu wielopokoleniowych. Większa część globu tak mieszka - dziadki opiekują się wnukami a wnuki później dziadkami. Nikt nie zdycha w samotności, nie potrzebuje domów starców. No ale to nie mieści się w naszym (czytaj amerykańskim) kulturowym egoizmie.
  • 8
Megawonsz_dziewienc
Megawonsz_dziewienc
01.12.2021, 11:03:14
  • -3
@Danuel: Ty, nie-egoisto. Nie kazdego aspiracje zyciowe koncza sie na opiece nad starszymi, tylko na swojej karierze i wlasnym zyciu xD
Danuel
Danuel
01.12.2021, 11:05:22
  • -2
@Megawonsz_dziewienc: Nie ma sprzeczności między mieszkaniem w dużym rodzinnym domu a karierą czy "własnym życiem". Co to w ogóle znaczy "własne życie"?
ameneos
ameneos
01.12.2021, 11:06:54
  • 0
@Megawonsz_dziewienc: do czasu, aż i tak się zorientujesz, że to(tez) nie ma sensu czy przyjdzie wypalonko i lądujesz na śmietniku.
szynszyla2018
szynszyla2018
01.12.2021, 12:00:29 via Android
  • 26
Reszta mieszka:
- w mieszkaniach po dziadkach
- w mieszkaniach za hajs starych
- wynajem
-kredyty
- gotówka
  • 1
ruonim
ruonim
01.12.2021, 17:44:13
  • 2
@szynszyla2018: Jeszcze dopisz kobieta - u frejera co kupił mieszkanie.
marianzenon
marianzenon
01.12.2021, 11:20:40
  • 20
Jestem za jak najmniejszym udziałem państwa w gospodarce ale:
Co ma zrobić 25- letni chłopak, z niewielkiej miejscowości, zarabiający 2500 netto, przecież jemu pół życia nie starczy na uzbieranie wkładu. Jak rodzice nie zdołają pomóc- to kapota.
Mieszkanie podobnie jak woda pitna i powietrze nie mogą być towarem tylko i wyłącznie rynkowym. Niby dlaczego, żeby funduszom ponadnarodowym i korporacjom żyło się lepiej?
Pewne rzeczy Państwo musi kontrolować i regulować, oczywiście rozsądniej niż
  • 47
vilas
vilas
01.12.2021, 11:21:45
  • 16
@marianzenon: w dużych miejscowościach zarabia 3000 a mieszkanie kosztuje pół bańki
Opryskus69
Opryskus69
01.12.2021, 11:22:33
  • -15
@marianzenon: no dobra, a co robili rodzice tego 25 latka przez całe życie, by zapewnić mu lepszy start?
marianzenon
marianzenon
01.12.2021, 11:22:37
  • 3
@vilas: Masz rację, to jest klęska naszego kraju.
chromypies
chromypies
01.12.2021, 09:57:37
  • 17
To nie jest z założenia złe. W moich stronach jeszcze jakoś się trzymają rodziny wielopokoleniowe. Duże domy, często ponad 200 metrów, na parterze dziadki, na piętrze młode małżeństwo z dziećmi. Nierzadko tak bywa. Jak się dogadują, są zgodni, to korzyści z tego jest wiele, babka przypilnuje dziecka, dziadek zawiezie do przedszkola, nie trzeba brać kredytu itp. No gorzej jak się pojawiają tarcia, jak ktoś chce być koniecznie jedynym panem i gospodarzem, jak
alteron
alteron
01.12.2021, 12:40:57
  • 15
Mieszkasz z rodzicami, ogarniasz czynności okolodomowe, robisz zakupy itp w międzyczasie odkładasz kasę na konkretny cel - jesteś frajer, dorośnij człowieku

Mieszkasz sam w wynajmowanym mieszkaniu które zjada 25% twoich zarobków, jesz z diety pudełkowej, sprząta i pierze ci ukrainka za psie pieniądze - oj Anon ale jesteś dorosły i odpowiedzialny
  • 1
MuszeAleNieChce
MuszeAleNieChce
02.12.2021, 09:07:04
  • 0
@KELO9550: Mieszkasz sam w wynajmowanym mieszkaniu które zjada 25% twoich zarobków, jesz z diety pudełkowej, sprząta i pierze ci ukrainka za psie pieniądze - oj Anon ale jesteś dorosły i odpowiedzialny


@alteron: Jeśli ktoś sam sobie na to zarabia, to co jest złego w diecie pudełkowej albo korzystania z usług sprzątania? Nie każdy lubi gotować, a zwłaszcza na każdy dzień, to samo ze sprzątaniem.
Intellectually_superior
Intellectually_superior
01.12.2021, 11:16:31
  • 14
dawno nie było
źródło: comment_1638353788aLwCnk5VoGMQ7eRbn1Oe6E.jpg
  • 1
siejeje
siejeje
01.12.2021, 11:42:34
  • 4
@Intellectually_superior: dokładnie, trzeba dodać do bingo.
Project_Yi
Project_Yi
01.12.2021, 03:07:38 via Android
  • 14
12k za metr, jak tu się usamodzielnić?
  • 10
polaczenieszyfrowane
polaczenieszyfrowane
01.12.2021, 11:12:19
  • -5
@Project_Yi: przestać grać w ligę legend.
intjed
intjed
01.12.2021, 11:40:59
  • 5
@Project_Yi: Opcje są dwie, albo ceny się unormują albo młodzi ludzie będą dalej dziadować na wynajmie lub u rodziny. To co widzimy obecnie nie pozwoli na utrzymanie zdrowego społeczeństwa na dłuższą metę, bo ludzi nie stać na normalne życie, to już nie te czasy, gdzie mieszkanie się dostało albo kupiło za grosze, a nawarstwia się pełno innych problemów spowodowanych niewydolnym funkcjonowaniem państwa i wysokimi podatkami.

W tym momencie powinno się tąpnąć
Project_Yi
Project_Yi
01.12.2021, 11:53:39
  • 1
@polaczenieszyfrowane: Jak przestanę to ceny mieszkań spadną?
rzuf
rzuf
01.12.2021, 12:15:45 via iOS
  • 13
a gdzie mają mieszkać jak kiedyś mieszkania były po 50k zł, a teraz są po 280k zł w starym budownictwie… w nowym po 500k. Jak gówniarze mają na takie kwoty zarobić? Życia nie starczy…
  • 1
Starkwind
Starkwind
01.12.2021, 22:35:20
  • 0
@rzuf: 500k to tam #!$%@? domy są po 1,5 mln to weź nazbieraj przez 30 lat trzeba by odkładać coś koło 5k miesięcznie
b.....h
konto usunięte 01.12.2021, 09:53:13
  • 12
"Wyprowadź się, bo jeszcze nie jesteś niewolnikiem systemu!, natychmiast!".
Jak trzeba być #!$%@?, żeby dołączyć "z własnej woli" do tej karuzeli kredytobiorców.
rolnik_wykopowy
rolnik_wykopowy
01.12.2021, 11:09:16
  • 10
Czemu nie bierzecie kredytów na mieszkania? Bierzcie!

A w następnym artykule poruszymy ile w Polsce brakuje mieszkań i dlaczego jest to 100 milionów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
JohnFairPlay
JohnFairPlay
01.12.2021, 11:33:55
  • 9
Jeśli sytuacja w tym kraju się nie zmieni, to ja wrócę do rodziców po 8 latach od wyjazdu xD
Bo zostanie mi albo to, albo zagranica.
Fortepianino
Fortepianino
01.12.2021, 15:27:01
  • 8
i co w tym złego?
siodemkaxx
siodemkaxx
01.12.2021, 11:06:33 via Android
  • 8
Mieszka, czy jest zameldowane? U mojej sąsiadki 2 jej dzieci w tym wieku jest zameldowane na wsi w 1 pokojowym domku a obydwoje mieszkaja pod warszawą w mieszkaniach swoich...
A no i u nas na wsiach w latach 80-90tych stawiało się domy jak kamienice, 3 piętra i osobne wejscia na klatkach schodowych, więc czym to sie różni od starych kamienic w miescie? Niczym, ale u nas jest to uznawane za "mieszkanie z
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >
  • Wykopujący (734)
  • Zakopujący (11)

Hity

tygodnia

Fakty obrazują jak Orlen z Obajtkiem miesiącami okradał Polaków
8602
Kolejne miasta zawiadamiają UOKiK ws. zawyżania cen przez PKN Orlen
5043
Banaś chce interwencji w sprawie Orlenu, jest stanowisko spółki
4628
Obajtek: „Wpuszczając NIK do Orlenu złamałbym prawo”
4427
"Wziełem paragon, chleb za 2.99 zł "
4255
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ekonomia
  • #ciekawostki
  • #swiat
  • #historia
  • #sport
  • #zainteresowania
  • #kultura

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki