on jeszcze zatrzymal sie na jakims wiadukcie ( ͡°ʖ̯͡°) bariery plus wysokie plotki widzimy
@marsjanin2012: co prawda nie na autostradzie ale na obwodnicy miasta gdzie sie jedzie 90 km/h, na wiadukcie zatrzymał się gość dostawczakiem właczył awaryjne i #!$%@?. Nie ustawił trójkąta, stanął na zakrecie i czekał. Ja zachamowałem bo na lewy nie mogłem wjechać (jechali ludzie) za mną gośc ledwo wyhamował, a za nim
Może to zatrzymanie się ma coś wspólnego z tym samochodem, który stoi paręset metrów dalej na pasie awaryjnym? Może mieli jakieś zetknięcie? Tam kierowca właśnie wysiada z auta.
@wowix: oczywiście, ale ja już po ludziach w 2021 roku niczego nie oczekuję - traktuję wszystkich jak debili, spodziewam się najgorszego. Polecam ten stan, bo przynajmniej nie jestem rozczarowany takimi sytuacjami, a często ktoś zaskoczy ogarnięciem ʕ•ᴥ•ʔ
@numerek1: widać, żeś pasażer komunikacji miejskiej i roweru, a wiedzę o wszystkim czerpiesz z internetu.
w tzw silnikach kolizyjnych, przy awarii rozrządu, tłoki walą o zawory. silnik nie może się kręcić. i tak, następuje gwałtowna blokada napędzanych kół (w przypadku audi przednie lub wszystkie), dodatkowo brak możliwości manewrowania, bo nie działa wspomaganie. ten silnik działa tylko wtedy, kiedy całość pracy jest idealnie zsynchronizowana.
w silnikach bezkolizyjnych (w sumie większość starszych i
Komentarze (145)
najlepsze
@marsjanin2012: co prawda nie na autostradzie ale na obwodnicy miasta gdzie sie jedzie 90 km/h, na wiadukcie zatrzymał się gość dostawczakiem właczył awaryjne i #!$%@?. Nie ustawił trójkąta, stanął na zakrecie i czekał. Ja zachamowałem bo na lewy nie mogłem wjechać (jechali ludzie) za mną gośc ledwo wyhamował, a za nim
Komentarz usunięty przez moderatora
@staszaiwa: wtedy nie trzeba gwałtownie hamować
w tzw silnikach kolizyjnych, przy awarii rozrządu, tłoki walą o zawory. silnik nie może się kręcić. i tak, następuje gwałtowna blokada napędzanych kół (w przypadku audi przednie lub wszystkie), dodatkowo brak możliwości manewrowania, bo nie działa wspomaganie. ten silnik działa tylko wtedy, kiedy całość pracy jest idealnie zsynchronizowana.
w silnikach bezkolizyjnych (w sumie większość starszych i