@janusz_z_czarnolasu: yhy, poradzą sobie. Sam nie wiem czy nie zrobię prawka C+E i się tam nie wyniosę jeździć bo w komunistycznej polsce nie będzie się dało żyć...
Ojej, a kto to nawpuszczał tyle imigrantów i uchodźców na przestrzeni ostatnich 6-7 lat do Europy, w tym bardzo dużą ilość do Niemiec? Aaa... zapomniałem, że w większości to inżynierowie i lekarze, a jedynie brudni Polacy i zapijaczeni Rosjanie mają jeździć ciężarówkami.
a jedynie brudni Polacy i zapijaczeni Rosjanie mają jeździć ciężarówkami.
@KrosseQ: no w tym problem że niemcy nie chcą żeby u nich jeździli. Najlepiej żeby towary same się teleportowały z fabryki do sklepu, ale potem zdziwienie że tak się nie dzieje ( ͡°͜ʖ͡°)
I bardzo dobrze. Forsowali pakiet mobilności to niech się teraz martwią. Ograniczyli konkurencję dla firm z Polski, wprowadzili mega biurokrację żeby "ochronić" własne firmy. Niech piją piwo, którego nawarzyli.
@janekplaskacz: Tylko że polskie dziadtransy tak się zgalopowały w oszczędnościach i walce z zachodnią konkurencją, że sami nie mają kierowców. 300 zł dziennie za spanie w budzie, o ile znajdziesz miejsce na parkingu na którym brudasy i tak zajebią ci koło zapasowe i paliwo. Żarcie konserw i 13-15 godzin dziennie pracy. Łaskawie umowa o pracę na 2800 brutto w najlepszym wypadku. Normalnie raj, ale juz chyba tylko dla saszki z prawkiem
A od dobrych 6-7 lat tak walczyli o to, żeby wypchnąć polskich i wschodnich kierowców z ich rynku. Polska jest transportową potęgą: odpowiada za 25% transportu ciężarowego, a wraz z krajami wschodnimi za 50% ruchu. Szach mat.
@Peeleejin: to są pisowskie urojenia nie przejmuj się nimi. Polska była swojego czasu potęgą bo polacy jeździli za 1/4 tego co kierowcy z cywilizowanych państw mających jakąś godność. Jak przyszły czasy, że trzeba było i w Polsce zapłacić kierowcy godną wypłatę to nagle przestaliśmy być potęgą. A pisorki narodowcy jak zawsze mają problem ze zrozumieniem, ze inne kraje dbają o własny interes a nie jak komuchy z pisu o interes kaczki
@kocot: Najprostszego transportu kolejowego nie potrafią zautomatyzowac, a co dopiero ciężarówki. Juz widzę jak automat ogarnia dojazd do firm na zadupiach, drogami bez oznakowań, ze o młynie pod tymi firmami nie wspomnę. A w razie kradzieży, wypadku, kto za to weźmie odpowiedzialność? Wystarczy zepsuty, brudny czujnik i automat zwariuje.
@p_z_a: Czyli dalej będzie musiał jeździć człowiek w kabinie. No chyba, że będą specjalne centra wysyłające kierowców w osobówkach by przejęli TIR-a który stanął na skręcie do Pierdziszewa.
@mibmib2: wykonując pracę w danym kraju powinieneś być wynagradzany zgodnie z lokalnym prawem i wolny rynek nie ma nic do tego. Przypominam że chodzi o kabotaże. Skąd poniżej kosztów? Bo płacą śmieszne pieniądze. Przypominam że dieta NIE JEST wynagrodzeniem a zwrotem poniesionych kosztów. Ale żeby to zrozumieć to trzeba żyć jak człowiek a nie prysznic w naczepie i żarcie z puszki. Hurr durr mam 8 z przodu a na urlopie gówno.
Chcieli się pozbyć polskiej konkurencji na rynku, na którym byliśmy potęgą to teraz niech swoimi firmami obstawią te transporty jak tacy chciwi byli i utrudniali naszym kierowcom pracę
Komentarze (254)
najlepsze
@KrosseQ: no w tym problem że niemcy nie chcą żeby u nich jeździli. Najlepiej żeby towary same się teleportowały z fabryki do sklepu, ale potem zdziwienie że tak się nie dzieje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie chcesz chyba powiedzieć że w Polsce pół miliona kierowców obsługuje całą Europe.
@p_z_a: Czyli dalej będzie musiał jeździć człowiek w kabinie. No chyba, że będą specjalne centra wysyłające kierowców w osobówkach by przejęli TIR-a który stanął na skręcie do Pierdziszewa.
No właśnie - trafiłeś w sedno:
Biznes tak, ale bez Polaków. Jak próbuje się usunąć polskie firmy z unijnego rynku.
Skąd poniżej kosztów? Bo płacą śmieszne pieniądze. Przypominam że dieta NIE JEST wynagrodzeniem a zwrotem poniesionych kosztów. Ale żeby to zrozumieć to trzeba żyć jak człowiek a nie prysznic w naczepie i żarcie z puszki.
Hurr durr mam 8 z przodu a na urlopie gówno.
https://trans.info/pl/niemiecki-europosel-ostro-krytykuje-budowe-hotelu-dla-kierowcow-w-polsce-251218