Autor na swoim kanale pokazywał też jak zabezpieczał fabrycznie nowego Yarisa GR (łącznie z demontażem zawieszenia i wyciągnięciem silnika) aby na przyszłość chronić się przed rudą. W filmie wspominał że to zabezpieczenie nowego samochodu zajęło mu ponad 200 godzin (w powiązanych jest playlista z całym procesem tego samochodu).
panie a ta toyota to z "Darów od Powodzian" z Niemiec? bo taka ruda w rocznym aucie to by musiała być kąpana roztworem wody destylowanej octu i soli żeby tak zjadło ps ( tak się robi efekt rdzy dizajnerski ) nie dziękujcie :D
@DyG121 bo woda destylowana nie zawiera jonów i jest idealnym rozpuszczalnikiem dla metali. Np. Para wodna na wodzie destylowanej jest cholernie żrąca, rozpuszcza instalację.
Wpisz tam jakąkolwiek markę samochodu a i tak wszyscy będą się zachwycać jakie to cudo albo jakie to g---o. Gdyby auto kupować po opiniach w Internecie to nawet rowerem byś nie jeździł bo by Cię od lewaków zwyzywali.
@dolina_januszy: jak kupiłem pierwszy samochód w życiu Peugeot 206CC i coś tam lało się z plastikowej rurki to za jej wymianę u mechanika zapłaciłem tyle co za samochód xddd
@ravnov: nie wiem kto tego leśnego Dziadka uważa za autorytet, sprzedajny aktor i tyle... Nie jestem w stanie go słuchać, a jak zaczyna mówić o motoryzacji to zastanawiam się gdzie był przez ostatnie 20 lat...
Ale co by nie mówić to serwis Toyoty miażdży - wiem bo podstawiam im swoją yariskę i wszyscy skaczą (a to prawie najtańsze auto z oferty) - kawę proponują, pytają czy wszystko ok jak sobie czytam książkę spokojnie. Normalnie to w dobrych restauracjach tak kelnerzy biegają a w salonie samochodowym to się nie spodziewa człowiek :-)
@tengo_razones dokładnie tak jak piszesz, jak miałem zwykłego Aurisa to przyjeżdżając do ASO Toyoty czułem się jak król. Jedyna rzecz której mi brakuje, gdy przesiadłem się na VW, bo tu ASO typowo po niemiecku po zabraniu kluczyków ma cię w dupie, nawet kawę trzeba sobie samemu parzyć :)
wiem bo podstawiam im swoją yariskę i wszyscy skaczą (a to prawie najtańsze auto z oferty) - kawę proponują, pytają czy wszystko ok jak sobie czytam książkę spokojnie.
@tengo_razones: Zebys czasem nie wpadl na pomysl zajrzeć pod podwozie :D ale masz racje od jazdy probnej przez sprzedaz po serwis pełna profeska
@rkadjar: Rdza pod lakierem to pal licho, ale tam korodują śruby, półosie, powymyślali jakieś elementy aluminiowo-stalowe, żeby czasem aluminium za wolno nie korodowało (do tego a nitach, żeby wymienić cały element), kolumna mcpersona już gnije. Ogólnie ta konserwacja też wiele nie da, bo auto konstrukcyjnie jest robione żeby było biodegradowalne. I wszystko wylazło po kilku miesiącach użytkowania. Klku miesiącach.
@milewiczwaldek: Miałem tą samą generację, też z salonu (2008r), ja miałem za to remont silnika po 40 tys. km :) Po kolejnych 20 tys, znowu. Silnik 2.2 D4d 136KM polecam niezawodną Toyotę ( ͡°͜ʖ͡°)
Miło się słucha, bez jakiś zbędnych emocji tylko rzeczowa prezentacja i omówienie tematu. Swoją drogą jestem przerażony jak wygląda 8 miesięczne czyli defacto nowe auto... Chciałbym zobaczyć takie porównanie z np niemiecka czy koreańską konkurencją. Bo jak wiadomo, japończyki zamiłowanie do rdzy miały od zawsze ( ͡°ʖ̯͡°)
Komentarze (277)
najlepsze
@tengo_razones: Zebys czasem nie wpadl na pomysl zajrzeć pod podwozie :D
ale masz racje od jazdy probnej przez sprzedaz po serwis pełna profeska
Komentarz usunięty przez moderatora
Po kolejnych 20 tys, znowu. Silnik 2.2 D4d 136KM polecam niezawodną Toyotę ( ͡° ͜ʖ ͡°)