Widziałem jak kilkuletnie mx5 nd zaczynały rdzewieć przy zawiasach drzwi kierowcy. Kilkuletnie. Otwierasz drzwi i pięknie prezentuję się wieloletnia tradycja Mazdy (-‸ლ) A szkoda bo to wciąż idealny roadster pod warunkiem że macie max 185cm wzrostu
Ja bym raczej wskazywał na sypanie soli na drogi oraz klimat gdzie latem jest +30 a zimą -20C. Znam z praktyki dwa odmienne rejony gdzie soli się nie sypie na drogi i auta tak dramatycznie nie gniją.
@bialy100k: To powiedz mi czemu francuskie auta praktycznie nie mają problemów z korozją? Da się zrobić tylko trzeba chcieć. Szkoda tylko że francuzy mają inne problemy, zwłaszcza z elektroniką bo byłyby to najlepsze auta
@Ranger: Ale z taką rdzą można jeździć bardzo długo. Ja miałem forestera, co prawda miał zabezpieczenie bitumiczna na spodzie ale 12 lat miał jak sprzedałem i to co było pod lakierem, ocynk był naprawdę mega dobry (wiem bo miałem od kupienia odprysk i rdza nie poszła dalej, zero bąbli itd). Najgorzej to wydech zardzewiał ale nic nie przeciekało :) Więc nie ma co panikować. Jest lepiej niż było.
Problem ze współczesnymi autami jest taki, że są obliczone na 5 lat użytkowania. Jak lepsza pralka. A potem do żyda. Sam miałem 3 i mam teraz 4 nowy samochód, który wymienię za 3 lata. Nie jestem zainteresowany robieniem jakiejkolwiek konserwacji.
Komentarze (277)
najlepsze
@bialy100k: To powiedz mi czemu francuskie auta praktycznie nie mają problemów z korozją? Da się zrobić tylko trzeba chcieć. Szkoda tylko że francuzy mają inne problemy, zwłaszcza z elektroniką bo byłyby to najlepsze auta
@Zarzutkkake: przy najmie długoterminowym za to wszystko płaci się w cenie raty :)