@Pangia: a ja myślę, że to tylko reżyserowany show. Ktoś kto jeździ off-roadowo na co dzień poradziłby sobie z piaskiem o ile nie byłoby przy okazji jakiejś wielkiej góry.
Niestety potwierdzam. Służbową roczna corolla po pierwszej zimie już ma w pewnych miejscach naloty i raczkujące ogniska rdzy. Tłumik cały w wykwitach...
Narobi się gość, wpompuję kasę, usunie każde ognisko rdzy, pojedzie na rondo, wciśnie pedał w podłogę, klakson a na końcu "ricord widio", "Grażyna widziałaś jak mi wyjechał."
@cerastes: Ja testuję RD Elastometal. Szukałem po forach i wielu użytkowników terenówek oraz aut uchodzących za szybko korodujące to stosuje. Na razie bez zastrzeżeń.
@master_blaster: Z materiału jednoznacznie wynika, że w celu podniesienia jakości Toyoty po opuszczeniu taśmy produkcyjnej powinny trafiać wprost do lakierni/warsztatów w Polsce.
Komentarze (277)
najlepsze
PS: Czekam na minusy.
To rozwinięcie starego tematu "blinker fluid".
https://www.youtube.com/watch?v=E6GsXhBb10k
https://sklep.idachy.com/produkt/farba-okretowa-sigmafast-210-utwardzacz-4l/?gclid=CjwKCAjw-sqKBhBjEiwAVaQ9a95_KWQJvr-zhzCLGNQ9UksmEUr_p271crud0UyZkkMeJp2kRFiq1hoCDLsQAvD_BwE
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@master_blaster: Z materiału jednoznacznie wynika, że w celu podniesienia jakości Toyoty po opuszczeniu taśmy produkcyjnej powinny trafiać wprost do lakierni/warsztatów w Polsce.