Kara dla Biedronki, czyli jak się oszukuje klientów
Biedronka dostała 115 milionów kary za wprowadzanie klientów w błąd co do ceny, a mimo to nadal to robią. Uważajcie na następnych zakupach.
Bartosh16 z- #
- #
- #
- #
- 151
Biedronka dostała 115 milionów kary za wprowadzanie klientów w błąd co do ceny, a mimo to nadal to robią. Uważajcie na następnych zakupach.
Bartosh16 z
Komentarze (151)
najlepsze
A w Lidlu też oszukują. Cena na prześcieradło 35 ziko, na kasie wskoczyło 45. Wołam panią, mówię, że się nie zgadza i cena na karteczce była 35. Na co pani:
- Nie, ono na pewno tyle nie kosztuje.
Nie zależało mi, więc
@Wyborca_Konfederacji: taa kupon w apce na wszyskie orzechy, ale nie na te które akurat kupiłeś. Lista w randomowej kolejności bez wyszukiwania.
Albo ostatnio w piątek, wisiała cenówka do środy....
UKE już dawno zabronił takich sztuczek w e-commerce (mała czcionka obok dużej, przekreślenia itd.), a w offline nadal 2000 rok.
115 mln to pewnie utarg dzienny.
@Edyward: w wysokości conajmniej 100/200zł oczywiście ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Edyward: No tak. Dokładnie takie jest założenie takich "promocji" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tutaj ani kierownik nie popełnia błędu, bo dostaje gówniane cenówki z góry, ani personel nie popełnia błędu, bo dostaje cenówki od kierownika.
@crazy_drummero: Tutaj jest fajna historia
https://www.tcz.pl/index.php?p=1,47,0,wiadomosci&item=ae50f22ec5e288ec&title=Zostalam-okradziona-przez-jedna-z-kasjerek-w-Biedronce-czytelniczka-oburzona-obsluga
Ale szkoda mi łebków z ochrony bo kierowniczka problem na nich zwali
Choć faktem jest, że wszędzie się zdarza.
Teraz w biedronce jeżeli coś jest w promocji to robię zdjęcie i pokazuje przy kasie jak się nie zgadza. (bo niemal zawsze się nie zgadza) Nie dlatego, żeby oszczędzić 2 zł tylko dlatego żeby nie dać się oszukać.
Mają bardzo sprytną taktykę na którą kilka razy się naciąłem.
Np. Lody sorbet Mango 900 ml -8,99 zł