Jak Ikea i jej podwykonawcy biorą kasę, kłamią i nie dostarczają produktów.
TL;DR zamówienie złożone prawie miesiąc temu (trzy poprzednie anulowane. Pomijam). Zaplanowana dostawa na dziś, pracownicy opłaceni do składania. Dziś SMS że będą za DWA TYGODNIE mimo że produkt jest w magazynie kuriera! Rozwiązanie IKEA? Anuluj i zrób nowe. Nie ma produktów? Twój problem.
zouzosi z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 91
- Odpowiedz
Komentarze (91)
najlepsze
Miałem całe mieszkanie w Ikei umeblować, ale chyba wybiorę inny sklep.
Jak wam się nie chce przywozić i składać mebli, które są specjalnie tak projektowane, żeby zapakowane weszły w samochód osobowy, a składa się je jak klocki LEGO, to macie inne wiodące i słynące na całym świecie z jakości i rozpatrywania reklamacji sieci typu BRW itp.