Jak Ikea i jej podwykonawcy biorą kasę, kłamią i nie dostarczają produktów.
![Jak Ikea i jej podwykonawcy biorą kasę, kłamią i nie dostarczają produktów.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1630692120UbbZQdrOpsDxEm9vWuuAwL,w300h194.jpg)
TL;DR zamówienie złożone prawie miesiąc temu (trzy poprzednie anulowane. Pomijam). Zaplanowana dostawa na dziś, pracownicy opłaceni do składania. Dziś SMS że będą za DWA TYGODNIE mimo że produkt jest w magazynie kuriera! Rozwiązanie IKEA? Anuluj i zrób nowe. Nie ma produktów? Twój problem.
![zouzosi](https://wykop.pl/cdn/c3397992/zouzosi_vPGYkREv5j,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 91
- Odpowiedz
Komentarze (91)
najlepsze
Przedstawię Ci moją sytuację.
Moim zdaniem mają źle zrobiona aplikacje do stanów magazynowych do tego dochodzi mnóstwo zamówień z dostawą i jest problem.
Ja polowałem na pewne meble i Ikea. Na stronie raz były raz ich nie było. Raz tylko z dostawą innym razem tylko w sklepie. Akurat mam blisko do Ikei więc co jakiś czas zaglądałem i nie cholery się
@wujekwitek: Czyli rozpatrzyli pozytywnie (ʘ‿ʘ)
1. Anulowali 3 zamówienia poprzednio
2. Opóźnienie w dostawach, według infolinii, to dwa miesiące. I chodzi tu o opóźnienie KURIERÓW.
@ciezki_przypadek: to nie działa tak prosto, ja nie mogłem zamówić mimo że obydwa "sąsiednie" sklepy miały na stanie, a potem mogłem mimo że "sąsiednie" sklepy nie miały, tam jest jakaś wyższa matematyka zastosowana w tym systemie :)
- przecież był Pan umawiamy na 14-stą, mama jest jeszcze w pracy.
To zacząć coś sapać po ukraińsku, że on może tylko teraz i koniec.
A w dodatku np. kupiłem kuchnie ale brakowało 3 frontów. Zamiast mi zamówić żebym sobie czekał w kolejce no to kazali