Mercedes klasy E wymaga grubego remontu silnika po przejechaniu 72 tysięcy km
Mercedes-Benz Klasa E W212 1.8CGI. 72kkm, awaria i remont na 10k PLN. Jak to było? Kupie nowy w salonie..
dict z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 304
Mercedes-Benz Klasa E W212 1.8CGI. 72kkm, awaria i remont na 10k PLN. Jak to było? Kupie nowy w salonie..
dict z
Komentarze (304)
najlepsze
@gomjeden: Najpierw sprawdź co to za 1,8 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Już taki dziadek z początku lat 90 jak SR20DET jest bardziej/porównywalnie wyżyłowany, a 500k km nie było dla niego problemem
#!$%@?ści silnika nie ma co tłumaczyć wyżyłowaniem.
tylko czemu jeden przyklad #!$%@? silnika sluzy do generelizacji o tym, jakie samochody sa #!$%@?, a dziesiatki przykladow jak powyzej nie znacza zupelnie nic? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Komentarz usunięty przez moderatora
Przecież ten samochód ma min 8 lat
To nie jest żaden "gruby remont silnika". To ledwie wymiana zaworów i uszczelki pod głowicą.
Fakt - nie powinno się zdarzyć, ale czasem i rakieta kosmiczna się zepsuje mimo przeglądów za miliony USD.
Jednak tłoki całe, gniazda zaworowe całe, panewki główne i korbowodowe ok, wał korbowy ok, korbowody całe, gładzie cylindrów w doskonałym stanie, głowica cała - nawet planowania nie robili.