Mercedes klasy E wymaga grubego remontu silnika po przejechaniu 72 tysięcy km
Mercedes-Benz Klasa E W212 1.8CGI. 72kkm, awaria i remont na 10k PLN. Jak to było? Kupie nowy w salonie..
dict z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 304
Mercedes-Benz Klasa E W212 1.8CGI. 72kkm, awaria i remont na 10k PLN. Jak to było? Kupie nowy w salonie..
dict z
Komentarze (304)
najlepsze
Mercedes pada po 70k kilometrów = wada fabryczna, każdemu może się zdarzyć, to nic nie znaczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dacia niezależnie od tego kiedy pada to szmelc. Auto dla biedaków.
@haosek: jedynym elementem który musi być z metalu są przewody elektryczne i pojedyncze elementy (np. tuleje cylindrowe), reszta (np. blok silnika) mogłaby być z tworzyw sztucznych
nie jest, bo się to nie opłaca - odpowiednie tworzywa są wielokrotnie
@BadP: same tworzywa sztuczne nie da rady, kompozyty i ceramika (w tym syntetyczna)
Instytut Fraunhofera miał jakiś prototyp stworzył, ale się w temat nie zagłębiałem
@waciak: To jest W212 - model tyrany setki tysięcy kilometrów na taksówkach po całym świecie i to najczęściej w takich wersjach jak tutaj - ze słabym silnikiem benzynowym bądź diesla. Nie opierałbym wiedzy o motoryzacji na jednostkowym przypadku kilkunastoletniego samochodu bez znanej historii