Silnik w Dacii Sandero padł po 27 tys. km. (0.9 TCE 90KM)
Jak to było? Kupię nowe prosto z salonu, to nie będę się martwił, że się zaraz skończy... A tu proszę — dziura w tłoku. Gdy down-sizing wchodzi za mocno — to masz silnik mniejszy od skrzyni.
dict z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 276
Komentarze (276)
najlepsze
To mogla być wada materialu. Szkoda ze trafilo na niego ale coz. To nie jest dowod kompletnie na nic
plastikowe logany jeżdżą na taksówkach i robią takie przebiegi, że niedługo będą legendarne jak Espero
0,9 przejeżdża bez zająknięcia 200 tysięcy i to często na gazie. To jednostkowy przypadek wypalenia tłoka.
@PDCCH: przecież nie będzie dawał mechanikowi-złodziejowi, żeby mu nową sondę "lambada" wymieniał.
I to jest poziom mechaników w Polsce. Zamiast podłączyć najprostszy interfejs, zamienić ze sobą cewki jeśli są pojedyncze, a jak zespolone to sprawdzić wcześniej ciśnienie sprężania (co powinien zrobić na samym początku i kosztuje 0zł w częściach), to naciągnie klienta na 150zł za wtryskiwacz i 100 za cewkę + robota oczywiście, a efektów brak. I taki partacz ma za stodołą kolejkę aut
@slavoy: Tyle ze to bylo najprawdopodobniej w Niemczech ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@I_See_Bad_Pixels: no chyba, że samochód przywieziony z zagranicy. Bezwypadkowy z niskim przebiegiem.
@mariusz_and: od końca 2005r w PL tak jak wcześniej też na zachodzie silnik jest już częścią zamienną i nie wpisuje już się nr.silnika w DR pojazdu. Pisałeś wyżej o przebiegu ponad 300 tys tylko skąd masz pewność na którym z kolei ?