Przychodnia w Lublinie kpi sobie z pacjentów
Wizyty umawiane są wyłącznie telefonicznie – informuje przychodnia alergologiczna w Lublinie. W rzeczywistości wprowadza jednak w błąd, bo można rejestrować się też osobiście. Ale kartka na drzwiach musi wisieć „z powodu covidu”, a pacjenci nie mogą się dodzwonić nawet przez kilka tygodni
ptakdodo z- #
- #
- #
- #
- 95
Komentarze (95)
najlepsze
Na rynku są już gotowe rozwiązania do rejestracji i umawiania wizyt. Tylko że wtedy lekarz musiałby faktycznie siedzieć na dupie i pracować cały dzień, a nie wyskakiwać sobie do prywatnej przychodni dorobić, albo stać z kawką pół godziny. W państwówce nikomu nie zależy na tym żeby obywatelowi było dobrze.
Kurde, poza tym jak będzie łatwo się zarejestrować, to więcej ludzi będzie przychodzić.
@dr_Batman: to Ty to mówisz, ja nic takiego nie napisałem. Pisałem o lekarzach którzy się #!$%@?ą zamiast pracować, bo takich też nie brakuje.
To jest onkologia, gdzie czas dla pacjenta się liczy jak nic na świecie, a człowiek spotyka się ze ścianą.
- Dzien dobry. Nie moge sie dodzwonic do recepcji.
- Juz pana przelaczam.
Kilka sygnalow... Dzwonie znowu do sekretariatu:
- Nadal nikt nie odbiera.
- Pan chwileczke poczeka.
- (W tle) Wy dziewczyny nie potraficie #!$%@? telefonu odebrac?! Siedzicie na dupie to przynajmniej odbierzcie ten #!$%@? telefon!!!
- Recepcja slucham.
¯_(ツ)_/¯
jak ostatnio chcialem zarejestrować różowego to po 30+ próbach pojechalem osobiście i co? przy rejestracji pusto i siedzą dwie baby 50+
A tak na serio. Ogarnia mnie takie wku...nie, że nie ma na to słów!!!
Wreszcie lekarze mają w Polsce cudowne warunki, lekarz zarobi extra (bo covid i śmiertelne zagrożenie dla życia!! 1), a pacjenci dupy nie zawracają.
@airflame: Z pacjentów kpi sobie nie tylko przychodnia w Lublinie ale ministerstwo zdrowia z całą resztą rządu na czele.
@Candy: to oczywiście wina pracowników najniższego szczebla że system nie działa, najważniejsze to głosować na te same partie co 4 lata i obwiniać recepcjonistkę/telefonistkę/pielęgniarkę w jednym
@hphp123: Co ma niedziałający system do bezczelnego robienia w #!$%@? pacjentów? Myślisz że ten cały ordynator, czy tam dyrektor przychodzni jej kazał nie odbierać telefonów i wywiesić tą kartę?