Poczta Polska gubi przesyłki bo COVID.
Poczta Polska uznała reklamację zaginionej przesyłki za nieuzasadnioną przez epidemię Covid-19. Nie mamy Pańskiej przesyłki ale jest epidemia, więc to nie nasza wina. Czy ktoś zna gorszą firmę?
EtenszynDrimzKamynTru z- #
- #
- #
- #
- #
- 154
- Odpowiedz
Komentarze (154)
najlepsze
https://www.parp.gov.pl/component/content/article/59935:klauzula-sily-wyzszej-w-umowach-cz-i-orzecznictwo-i-praktyka-strefa-wiedzy
Podajac sie na covid strzelili sobie w stope bo przez ponad rok raczej mieli mozliwosc zapobiec takim sytuacjom.
Ale paczek czy listów? Chodzi o usługę która wykupił, a nie kształt czy wymary przesyłek (list może ważyć do 2kg).
Listy polecone mają uproszczone śledzenie. Będzie tylko informacja o nadaniu, a następnie o przekazaniu do doręczenia i doręczeniu (albo o zwrocie). Nie będę statusów pośrednich.
Taniej od Poczty nie znajdziesz.
W przypadku wysyłki do USA, większym problemem jest USPS i CBP.
https://www.parp.gov.pl/component/content/article/59935:klauzula-sily-wyzszej-w-umowach-cz-i-orzecznictwo-i-praktyka-strefa-wiedzy
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Jak jest nieistotne, przecież reklamować przesyłkę powinien nadawca, bo ona jest osobą, która jest klientem - wykupiła usługę. W jaki sposób ma udowodnić, że to ona nadała tą przesyłkę? Dodatkowo taka przesyłka nie ma numeru, nigdzie nie jest