Polska sieć sklepów prawie się nie reklamuje, a urosła o 30 proc.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_16155340375BEcO61DwFDgmIuS8C9DfR,w300h194.jpg)
Można mocno rosnąć w branży handlowej, nie bombardując klientów reklamami jak Lidl czy Biedronka
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/rafpal_QDmzDhdC55,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 201
Można mocno rosnąć w branży handlowej, nie bombardując klientów reklamami jak Lidl czy Biedronka
Komentarze (201)
najlepsze
@Primek_1980: dzisiaj na wioskach tez coraz czesciej masz juz Biedre czy Polo, a nie tylko Dino
@Primek_1980: to akurat standard, sieci supermarketów mają specjalne działy zajmujące się planowaniem i odkrywaniem nowych lokalizacji, brane pod uwagę są zarówno nowe osiedla (często biedronki powstają szybciej niż mieszkania) jak i coraz mniejsze miejscowości. Jeżeli nie Dino, to prędzej czy później weszłaby tam biedronka albo lidl.
niemniej jednak, wspieram :)
FreeBSD stawia na libertarianizm, nie protekcjonizm.
Dodatkowy plus za osobne stanowiska z mięsem i wędlinami i dużo większy wybór chociażby alkoholi nawet względem Biedry/Lidla
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Jak pokazują wyniki to dobry model biznesowy przynajmniej na razie.
W Świętokrzyskim na podobnym modelu działania opiera się lokalna sieć burgerowni Krówka i Połówka. Jednym i drugim wychodzi to nieźle (tym od burgerów przynajmniej do momentu póki rząd ich nie zamknął).
https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykul/stokrotka-sprzedana-litewska-maxima-grupe-przejmie-emperia-holding
https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/piotr-i-pawel-sprzedany-spar-group-za-1-euro/
https://www.wykop.pl/link/partnerredirect/6000187/polska-siec-sklepow-prawie-sie-nie-reklamuje-a-urosla-o-30-proc/
to reklama.
Przedmówcy już mówili dlaczego się nie reklamują w sposób tradycyjny jak biedronka lub lidl - bo po prostu mają inną grupę docelową.
Natomiast zwróciłbym uwagę, że Dino ostro reklamuje... swój sukces. Przecież te wszystkie artykuły we forbesach, parkietach i innych pulsach biznesu w takim natłoku nie są przypadkowe. Dino jest spółką giełdową i co do zasady dobra wycena giełdowa jest dobra dla akcjonariuszy ( ͡
@eaxene: "chyba dość" to mało powiedziane, to raczej przyszłe dyskontowanie zysków w nadziei, że tempo rozwoju się utrzyma. Można wspomnieć, że nasz główny czembol PKN ma ten współczynnik na poziomie 10 (a nikt chyba nie wątpi, że bardziej dochodowe jest to co robi orlen
@kayleigh1507: Ja mieszkam w drugim największym mieście w Polsce i Dino znam tylko z wykopu xD
Żyjąc z małej miejscowości często robi się jedne większe zakupy raz w tygodniu albo np raz na x tygodniu jadąc do najblizszej biedronki lub Lidla oddalonego o 15-20, a czasem i więcej kilometrów.
W lokalnych wiejskich sklepach takich zakupów nie zrobisz bo:
- nie ma takiego wyboru,
- ceny są często kilkukrotnie wyższe np. mleko z biedry 1.89, a w sklepie na
Zanim zaczniecie mi tu biadolić, że ceny nie są niskie. W porównaniu do dużych marketów nie ale do wiejskich sklepów z kosmiczną marżą są niskie.