O tym nigdy za wiele. Pytanie tylko co to za problem obliczyć (na podstawie ciśnienia, temperatury i wilgotności) czy aby nie ma mgły? Nawet jeśli czułość będzie trochę za wysoka, bezpieczeństwo jest tego warte.
Dodatkowo, z łatwością można określić stężenie pyłów, dlaczego zatem w samochodach tego nie instalują, żeby szacować przejrzystość powietrza? Już kilka lat temu była technologia, był czas zrobić wszystkie testy. Koszty? Za system automatycznych świateł i tak się najczęściej
Komentarze (1)
najlepsze
Pytanie tylko co to za problem obliczyć (na podstawie ciśnienia, temperatury i wilgotności) czy aby nie ma mgły? Nawet jeśli czułość będzie trochę za wysoka, bezpieczeństwo jest tego warte.
Dodatkowo, z łatwością można określić stężenie pyłów, dlaczego zatem w samochodach tego nie instalują, żeby szacować przejrzystość powietrza? Już kilka lat temu była technologia, był czas zrobić wszystkie testy. Koszty? Za system automatycznych świateł i tak się najczęściej