Na tak ruchliwych przejsciach MUSI byc sygnalizacja swietlna. Tylko w ten sposob unikniemy wypadkow.I tu nie ma nad czym sie zastanawiac, bo jak widac na filmie zawsze jacys nieswiadomi czy swiadomi kierowcy beda lamac prawo.
@brtoip: jako "lokalny" dodam, że tam są światła chwilę wcześniej i jakieś 5-10 sek jazdy samochodem są następne. Na odcinku może 450m obecnie dwie sygnalizacje, sugerujesz trzecią. Zmienić trzeba nastawienie kierowców a nie bezmyślnie dodawać kolejne sygnalizacje inaczej świateł będzie dziesiątki na głupie kilka kilometrów.
@sildenafil tamtedy jeździ komunikacja miejska, więc progi to słaby pomysł. Dodatkowo jeszcze progi przed przejściami powodują oslepianie nadjeżdżających z przeciwka (choć niekoniecznie w tym przypadku).
tamtedy jeździ komunikacja miejska, więc progi to słaby pomysł.
@patatier: Komunikacja miejska jeździ buspasem. Poza tym zawsze możesz zrobić zamiast progów te wysepki (chyba na Królowej Jadwigi tak jest) - mają szerokość taką, że osoówka musi zwolnić, ale autobus już nie.
@Davvs akcja z kierowcą ubera zza wschodniej granicy z 2:43, który "nie podumał" i stracił prawo jazdy, genialna. Szkoda, że się nie postarałeś o bardziej angażujący tytuł, bo ten odcinek JB wylądowałby na głównej z płomieniem.
Ci ludzie w ogóle nawet nie wiedzą jaki błąd popełniają. Policjant wypisuje mandat a oni nie wiedzą za co. Swoją drogą to mógłby być przepis że skoro nie ma pieszych w pobliżu to można wyprzedzać, bo mnóstwo jest sytuacji że wokół przejścia jest pustka. A babce z ostatniej sytuacji to nic tylko w pysk dać za takie zachowanie.
@Bunch: Babka sie zachowala prawidlowo. #!$%@? sie #!$%@? wie o co to pisz piesku papier i daj normalnemu czlowiekowi swiety spokoj bo i tam mam cie w dupie. Zrobilbym tak samo i jeszcze na dowidzenia powiedzial ze teraz to musze #!$%@? bo jestem spozniony. I ruszyl z piskiem.
Powinno zmienić się przepisy i za taki manwer 5000 zł mandatu i 3 miesiace prawko zatrzymanie za wyprzedzanie, i 15000 zł mandatu i rok zatrzymania prawka za omijanie i problem by zniknął raz dwa.
art 11 prawa ruchu drogowego mowi jasno ze pieszemu nie wolno wchodzic na pasy zza obiektu ograniczajacego widoczmasc, w tym wypadku zywoplot ogranicza widocznosc pieszego wiec tylko debil przyjąłby mandat
@Bajo-Jajo: Ale to nie są mandaty za nie puszczenie pieszego tylko za wyprzedzanie na i bezpośrednio przed przejściem dla pieszych. Nie wolno tego robić bez znaczenia czy jest pieszy.
@Krupier: Ja będę następny. Ale na wstępie napiszę coś, co Ci trochę popali styki - jestem tym, który nigdy nie wyprzedza przed przejściem oraz tym który zawsze się zatrzyma żeby pieszego przepuścić.
Mam jednak wystarczająco oleju w głowie i wystarczające zrozumienie niuansów życia, żeby jednocześnie stwierdzić - Tak! Czasami infrastruktura jest zwyczajnie #!$%@?. Nie "często", nie "zawsze", ale "czasami". I czasami to "czasami", wystarczy żeby kogoś #!$%@?ć na pasach, mimo najlepszych chęci aby jechać ostrożnie i odpowiedzialnie.
Dla mnie klasycznym przykładem jest ul. Meissnera w Krakowie (pic rel). Teraz już trochę przebudowana, lepiej oznakowana i zawężona miejscami do jednego pasa ruchu, ale to tylko potwierdza, że widocznie coś tam z tą infrastrukturą było nie tak. Przez lata #!$%@?. Choć naprawdę nie rozumiem dlaczego tam nadal nie ma
Komentarze (256)
najlepsze
Droższe rozwiązanie: sygnalizacja świetlna na każdym przejściu
Światła dać i fertig.
@patatier: Komunikacja miejska jeździ buspasem.
Poza tym zawsze możesz zrobić zamiast progów te wysepki (chyba na Królowej Jadwigi tak jest) - mają szerokość taką, że osoówka musi zwolnić, ale autobus już nie.
Komentarz usunięty przez moderatora
Ba, pewnie zaraz będą pisać, że to ci zatrzymujący się "prowokują" niebezpieczną sytuację! XD
Mam jednak wystarczająco oleju w głowie i wystarczające zrozumienie niuansów życia, żeby jednocześnie stwierdzić - Tak! Czasami infrastruktura jest zwyczajnie #!$%@?. Nie "często", nie "zawsze", ale "czasami". I czasami to "czasami", wystarczy żeby kogoś #!$%@?ć na pasach, mimo najlepszych chęci aby jechać ostrożnie i odpowiedzialnie.
Dla mnie klasycznym przykładem jest ul. Meissnera w Krakowie (pic rel). Teraz już trochę przebudowana, lepiej oznakowana i zawężona miejscami do jednego pasa ruchu, ale to tylko potwierdza, że widocznie coś tam z tą infrastrukturą było nie tak. Przez lata #!$%@?. Choć naprawdę nie rozumiem dlaczego tam nadal nie ma
źródło: comment_16128262770teEEtOmswPqLgt5s03ocK.jpg
Pobierzźródło: comment_1612828062QQZuZWxiWH20A6qKeKdkfL.jpg
Pobierz