Niemiec płakał, jak liczył. Honda wygrała ranking jakości aut
„Auto Świat” opublikował raport jakości samochodów. Ku swojemu przerażeniu Niemcy nie znaleźli się nawet w pierwszej dziesiątce.
janusz_z_czarnolasu z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 438
- Odpowiedz
„Auto Świat” opublikował raport jakości samochodów. Ku swojemu przerażeniu Niemcy nie znaleźli się nawet w pierwszej dziesiątce.
janusz_z_czarnolasu z
Komentarze (438)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Citroena DS5 oraz BMW F31.
Oba bezawaryjne na razie ale DS5 mam pare lat dluzej.
Nie pozbywam sie zadnego na razie, Ds-a za wyglad/wnetrze i wyposazenie, BMW za komfort.
Przed BMW mialem Honde Civic, pozbylem sie z powodu glosnej pracy silnika i skrzypiacych plastikow w kabinie, czego nie doswiadczylem w DS5 czy BMW 3.
Wiec z moich doswiadczen nie
tzn? Dodawali 20pkt za każdą akcję naprawczą czy odejmowali za każdą 20 pkt? Bo w drugim przypadku Renault czy Ford albo BMW skończyłoby z ujemna ilością punktów! A firma-krzak "youn-cing-yang", która akcji naprawczych nie stosuje - wygrałaby.
Nie wiem, czy jest sens karać firmy za to, że przyznają się do tego, że chcą za darmo usunąć błąd w prodkucji, który właśnie odkryli. To świadczy dobrze,
A ja miałem po niemcu katoliku mazde 6 i to była porażka nad porażkami. Włożyłem w to auto drugie tyle ile kosztowal, a na sam koniec z uśmiechem na twarzy oddałem za bezcen.
@The_Joker:
Mam skodę i sobie póki co chwalę. Auto po pierwszym polskim właścicielu z polskiego salonu i tylko leje benzynę i jadę.
Bo ludziom się wydaje, że jak kupią 15-letnie BMW za 30k (które wyjechało z salonu 300k) to będą mieli koszty serwisu adekwatne do 30k, a nie do 300k.
Chodzi o to, że Ci których stać na nową fabie, porywają się na używane premium, a potem zdziwienie, że wymiana zawieszenia może kosztować 20k PLN.
@Grin78:
Każdy, kto ma jakieś pojęcie o samochodach. Audi nigdy nie były samochodami ponadprzeciętnie trwałymi, poza najbardziej ubogimi wersjami 80-tki.
Spalinowy przekręt Volkswagena.
Afera Volkswagena, potocznie dieselgate] – ujawniony we wrześniu 2015 roku, proceder montowania w samochodach produkowanych przez koncern Volkswagen AG oprogramowania, pozwalającego na manipulację wynikami pomiarów emisji z układu wydechowego. Inaczej mówiąc samochód podczas normalnej jazdy wydzielał 40 razy więcej trujących związków, które są szkodliwe dla ludzi oraz środowiska:
https://www.nationalgeographic.com/news/2018/02/wildlife-watch-lab-monkey-testing-volkswagen-auto-industry/
Duży sedan czy hatchback to za mało? Do wyboru jest jeszcze CR-V i HR-V. Fakt, wybór