Włodzimierz Zientarski wprowadza w błąd w reklamie Toyoty
Spot Toyota Motor Poland, w którym Włodzimierz Zientarski w roli eksperta mówi o zaletach hybrydowych samochodów Toyoty i Lexusa, może wprowadzać w błąd co do właściwości hybryd plug-in - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- #
- 264
- Odpowiedz
Komentarze (264)
najlepsze
Uważają, że taka postawa bardzo mocno nadwyręża zaufanie do środowiska dziennikarstwa motoryzacyjnego.
Nie tak dawno temu nawet mówił o tym w swoim programie Jacek Balkan.
@leon81: Dalej. Nawet większego, niż Maciek z Klanu
To co robią inni producenci, to modyfikują już istniejące konstrukcje benzynowe w połączeniu z tradycyjnymi np. 8-stioniowymi automatami (silnik elektryczny jest elementem skrzyni). Taki
DUPA XD
Dżizas itd.