Tak będąc fair to gra jest #!$%@? pod względem błędów ale nawet nie ma podejścia do gier bethesdy. Weźmy samo podejście do klienta: - CDPR chce zwracać hajs za gry - sam z siebie. Bethesda robiła wszystko by tego nie robić a jeszcze w między czasie #!$%@?ła fanów z 4-5 razy (zostawiam wideo dla potomnych) xD - Gra nie jest odgrzewanym kotlemem, z odgrzewanymi assetami na odgrzewanym od 15 lat silniku. -
@PeteMa: - Udziałowcom właśnie nie spodobały się te zwroty gier - gra powstała około 3 lat, nie 8 lat kiedy powstał pierwszy teaser który nie był na silniku gry. - Malo kto dał 10/10 a nawet w recenzjach były wymieniane błędy, inna sprawa ze recenzje powstawały na wersji PC które jest najlepsza (najmniej błędów).
@emerald: tak jest, cdpr ma w życiu prawidłowe priorytety. Najpierw symulator pindolka, a reszta to jak czasu starczy. Nie wiem więc czemu się ludzie czepiają...
Ciekawi mnie jedna rzecz, bo w takim Falloutcie było masę błędów, ale błędy były raczej losowe i unikatowe dla każdej rozgrywki. Testerzy nie byli w stanie tego wyłapać, bo na takie błędy po prostu nie trafiali. Winny był sam silnik, który generował takie kwiatki. W takim Cyberpunku widzę wielokrotnie powtarzające się błędy w różnych rozgrywkach oraz filmach na YT. W swobodnej rozgrywce błędy są w takich samych miejscach, oraz w sytuacjach OSKRYPOWANYCH.
@Akatrosh: Tutaj widac kilka problemow, bardzo wysokie oczekiwania, chec wypuszczenia gry przed swietami (co spowodowalo ze trzeba bylo gre wydac na stara generacje konsol - nie zdziwilbym sie jakby to bylo robione na ostatnia chwile jak sie okazalo ze nowa generacja jednak nie bedzie dostepna) Wiekszosc ostatnich gier jest robiona na konsole a potem portowana na PC, tutaj widac ze bylo w druga strone, gra na PC i na sile wcisnieta
Dobry najazd się rozkręcil na ta grę. Przegrałem już ze 20 godzin i od czasu patcha 1.04 (z drugiego dnia?) może 2-3 glitche mi wpadły typu przenikanie przez ściany jakiegoś randomowego przechodnia. Gra jest fenomenalna i przepiękna. Jedyne czego potrzebuje to mocny sprzęt - większość brudów jest wylewanych przez posiadaczy archaicznych konsol albo sprzętu sprzed 5 lat.
@Dizel_AHTUNG: Tia bo wielki "znafca" z wykopu stwierdził że gra jest #!$%@? i absolutnie nikt nie może się bawić grając w tą grę bo od razu casual. Ja gram na pc na ultra i gra na tych ustawieniach wygląda naprawdę ładnie i klimatycznie, nie napotkałem tak dużo bugów, a fabuła jest świetna wcale nie żałuję zakupu.
Musi być ciekawe jak ktoś pracuje u redów i próbuje wytłumaczyć swoim znajomym że dzisiaj jego zadaniem było sprawić żeby damski penis nie wystawiał poza spodnie xD
Na X box Series X (wersja 1.04)- gra dość ładna graficznie, działa płynnie (tryb wydajności), przez 9h gry zero krytycznych błędów. Glicze drobne się zdarzają pojedyncze, bez wypływu na rozgrywkę. Obecnie ocena max 7,5-8/10 bo się trochę waham w stronę "8". Szkoda, że CDP schrzanił wersje 8 gen. i tylko niewielki odsetek użytkowników konsol ma dobrą/solidną grę.
Nie to że bronie CDP, ale na patchu 1.04 nie jest już tak źle, a gram na PS4. W przyszłym tygodniu ma być kolejny z hotfixami. Błędem CDP było równorzędne wypuszczenie gier na PC i konsole. Mogli przesunąć premierę na konsolach i dać całą parę w łatanie błędów.
A już w ogóle mogli dać premierę po naprawieniu gry. Do deweloperów pretensji nie mam, tylko do samej góry, bo na 100% wiedzieli i
Cyberpunk 2077 to rozgrywająca się w otwartym świecie przygoda, której akcja toczy się w Night City, megalopolis rządzonym przez obsesyjną pogoń za władzą, sławą i przerabianiem własnego ciała.
Śmieszy Mnie trochę, że tak gadali o tej różnorodności i złożoności, a na koniec okazuje się, że sam kreator postaci jest dość ograniczony, a modyfikowanie pojazdów nawet nie istnieje - w grze która toczy się w Cyberpunkowym świecie ヽ( ͠°෴°
Komentarze (200)
najlepsze
"And I'm a BIG DREAMER" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Super gra ku#%!
Tyle czasu robili, tyle razy przesuwali termin i nadal się nie wyrobili, no i nie wolno słowa krytyki powiedzieć.
@Banacek: Ale zapowiedzi były niezłe, bo było piękne miasto z masą NPCków na ulicy, a po premierze - wstawaj, zesrałeś się ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Only BLM!
- CDPR chce zwracać hajs za gry - sam z siebie. Bethesda robiła wszystko by tego nie robić a jeszcze w między czasie #!$%@?ła fanów z 4-5 razy (zostawiam wideo dla potomnych) xD
- Gra nie jest odgrzewanym kotlemem, z odgrzewanymi assetami na odgrzewanym od 15 lat silniku.
-
- Udziałowcom właśnie nie spodobały się te zwroty gier
- gra powstała około 3 lat, nie 8 lat kiedy powstał pierwszy teaser który nie był na silniku gry.
- Malo kto dał 10/10 a nawet w recenzjach były wymieniane błędy, inna sprawa ze recenzje powstawały na wersji PC które jest najlepsza (najmniej błędów).
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
W takim Cyberpunku widzę wielokrotnie powtarzające się błędy w różnych rozgrywkach oraz filmach na YT. W swobodnej rozgrywce błędy są w takich samych miejscach, oraz w sytuacjach OSKRYPOWANYCH.
Wiekszosc ostatnich gier jest robiona na konsole a potem portowana na PC, tutaj widac ze bylo w druga strone, gra na PC i na sile wcisnieta
@stanson: to po cholerę oszuści sprzedają produkt na te konsole?
Najbardziej spieprzone są wersje na konsole.
Press F for consoles owners.
Błędem CDP było równorzędne wypuszczenie gier na PC i konsole. Mogli przesunąć premierę na konsolach i dać całą parę w łatanie błędów.
A już w ogóle mogli dać premierę po naprawieniu gry. Do deweloperów pretensji nie mam, tylko do samej góry, bo na 100% wiedzieli i
Śmieszy Mnie trochę, że tak gadali o tej różnorodności i złożoności, a na koniec okazuje się, że sam kreator postaci jest dość ograniczony, a modyfikowanie pojazdów nawet nie istnieje - w grze która toczy się w Cyberpunkowym świecie ヽ( ͠°෴ °