Streszczenie: Alledrogo kasuje opinię 4x razy a na koniec ostrzega przed łamaniem regulaminu i blokuje możliwość dodania ponownej opinii mimo wyjaśnienia sytuacji w supporcie.
Opis sytuacji:
Zakupiłem na alledrogo przedmiot na prezent dla bliskiej mi osoby bo wiem że lubuje się w tym co kupiłem. Na aukcji jak zawsze cuda na kiju ch.. m... dzikie węże jakie to oh ah produkty sprzedający ma w swojej ofercie i ich opis. Więc zakupiłem produkt licząc że nie będzie odbiegał on od opisu i będzie nowy bez wad. Sprzedający super sprzedawca
( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
Po otrzymaniu produktu okazał się być on produktem z defektami czyli drewno miało widoczne obicia i wgniecenia mimo że było dobrze zapakowane/zabezpieczone więc uszkodzenie w transporcie odpada. Więc odesłałem przedmiot bo miał być on na prezent a nie nadawał się do niczego innego tylko utylizacji. Wkurzony wystawiłem negatywną opinię nie podając przyczyny bo nie muszę się tłumaczyć nikomu z czego nie byłem zadowolony a tym bardziej nie chcę by to wisiało sobie w necie.
Więc jeszcze bardziej wkurzony piszę do alledrogo z pytaniem dlaczego został usunięty mój komentarz? Po czym dostaję odpowiedź ale jaki komentarz?
Oczywiście przez ten czas gdy alledrogo usuwało moją opinię dodałem ją jeszcze raz.
Te dwa usunięcia poniżej były już po rozmowie z supportem.
Nawet został usunięty komentarz z opisem.
Na koniec dostałem maila od alledrogo o złamaniu regulaminu xD
Na sam koniec jako bonus alledrogo zablokowało mi możliwość dodania komentarza do tej transakcji.
https://streamable.com/0kc8z0
Jako że nie rzucam zdaniami na wiatr jak pisałem w mailu z alledrogo powiadomione zostały odpowiednie instytucje które sprawdzą czy nie doszło do nadużycia ze strony alledrogo. Przypominam że alledrogo https://www.google.com/search?... miało wcześniej jak i teraz niejasności związane z funkcjonowaniem ich serwisu.
Inne
Komentarze (160)
najlepsze
Robi się takie ceneo z dodatkowymi wysokimi prowizjami,
polecam przy kupnie sprawdzać czy dany sklep nie am lepszej oferty na swojej stronie.
@tomasz-diog: mało który sklep da ci wysyłkę gratis od 40 zł i mocne zabezpieczenie klienta w przypadku reklamacji lub problemów :(
wiem są sytuacje gdzie allegro daje ciała, ale mimo wszystko tam jest bezpieczniej aniżeli w radonowym sklepie na internecie.
Jest to szczególnie ważne, bo z Twojej korespondencji wynika, że właśnie taką opcję zaznaczyłeś odstępując od umowy. To może świadczyć, że po części był to Twój błąd "administracyjny". Przy odstąpieniu od umowy, powinieneś zaznaczyć, że nie był on zgodny z
@Serghio: nie prawda
Czyli oceniłeś gwiazdkami bez żadnego opisu.
Mimo że dokonałeś zwrotu, a sprzedający nie robił żadnego problemu, oceniłeś obsługę na 1/5 mimo że nie byłeś zadwolony z produktu, który ocenia się w osobnej zakładce.
Piszesz też że sprzedający nie sprawdził towaru przed wysyłką - jakby sprawdził to pewnie byłby ślad, wieć wtedy można byłoby powiedzieć że wysłał towar używany.
Jak ma np 300 wysyłek dziennie, uważasz że każdą powinien sprawdzić przed
"Piszesz też że sprzedający nie sprawdził towaru przed wysyłka - jakby sprawdził to pewnie byłby ślad, wieć wtedy można byłoby powiedzieć że wysłał towar używany."
No i do tego ocenia sprzedajacego mimo że nie jest zadowolony z produktu. Nie pisze słowa komentarza w ocenie, jako powód zwrotu nie podaje informacji że towar był uszkodzony (dla systemu allegro).
Ja nie mówie że Allegro jest dobre, bo
@Martin999: Nikt obecnie nie sprawdza tego co wysyła, jeśli opakowanie jest nienaruszone i "fabryczne". Policz sobie ile kosztowałaby wysyłka, gdyby pakujący z każdą paczką pierdzielił się z 15 minut, przez co spakowałby 32 paczki w 8 godzin( ͡° ͜ʖ
Na szczęście możesz się czuć bezpieczny, jeśli treść zawiadomienia będzie miała tyle samo uzasadnienia co wystawione przez niego komentarze xD
Człoweku, uokik to nie jest twoja prywatna policja, która kara innych za to że nie tańczą jak im zagrasz. Sprzedający przyjął zwrot i zwrócił pieniądze, więc wywiązał się ze swoich obowiązków. Natomiast komentarzy na allegro nie reguluje żadna ustawa, tylko ich regulamin. Fakt że często dają ciała pod tym względem, ale tutaj ty dałeś ciała na całego. Pusty komentarz z niskimi ocenami to powód
Oceniasz człowieka na podstawie sprzedanego towaru którego on nie wyprodukował?? Rozumiem że na kasjerkę w biedronce też analogicznie wydrzesz paszczę z powodu sprzedania złego/porysowanego towaru??
To tak celem wyjaśnienia:
- rozpakujesz towar i sprawdzisz przed wysyłką - OLA BOGA PANIE DOSTOŁECH UŻYWKE BO ŚLADY OTWIERANIA SOM
- nie rozpakujesz, bo chcesz wysłać ''nowe'' - OLA BOGA PANIE DOSTOŁECH Z WADOM
Co ja mam, towarom zdjęcia RTG robić przed wysyłką?
@cezarcezik: to naturalne ryzyko zakupów przez Internet. Nie chcesz się bujać z odsyłaniem, idź do sklepu.
Zakup wysyłkowy to i wysyłkowa obsługa wszystkich problemów. ¯\_(ツ)_/¯
Z założenia komentarze są po to, aby móc poinformować innych potencjalnych kupujących jaką jakość obsługi oferuje sprzedawca. Negatyw bez treści jest bezwartościowy dla kupujących, jak i dla samego sprzedającego, bo nie wie co zrobił