@Mirkowyprzegryw: Nie. Przy gwałtownym hamowaniu działa mechanizm oparty na stalowej kulce, która pod wpływem siły bezwładności porusza dźwignią i powoduje zablokowanie się zwijacza. Napinacz pasów wtedy nie jest uruchomiony, ponieważ to są inne układy, nie połączone ze sobą. Z kolei, napinacz pirotechniczny zostaje odpalony kiedy sensory wykryją kolizję. W tym przypadku mamy zwijacz do wyrzucenia lub regeneracji. W zwijaczach do aut klasy premium mogą być stosowane silniki elektryczne, które ściągają
a znacie to, ze kolegi szwagra ojca dzieci kolezanki z pracy kolega mial brata co jego tesciowej ziec nie mial zapietych pasow i to mu uratowalo zycie. Mowili mu, ze jakby mial zapiety to by zginal( ͡°͜ʖ͡°)
W pierwszym momencie pomyślałem, że to zwykłe chamstwo prezentować działanie pasów na modelu samochodu innej marki niż Volvo, ale potem pomyślałem, że kierowcy Volvo nie wjechaliby w biały dzień, na prostej drodze w wielki głaz, leżący na środku tej drogi.
Komentarze (74)
najlepsze
@WuDwaKa: Postać na filmie bardzo realistycznie hamuje lewą nogą.
Chociaż kto wie, może ta pani to jakiś rajdowiec po godzinach?
Trzeba się tylko zaopatrzyć w drugą koszulkę, która będzie miała inny pas na wypadek gdyby siedziało się jako pasażer ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Także jest ok, plus ode mnie.