Problemy, które wymienione są w filmie nakładają się z tragicznym stylem jazdy kierowców, co skutkuje codziennymi stluczkami i wypadkami na tej trasie, co jeszcze bardziej potęguje korki. Oprócz ciągłego siedzenia na dupie i nie trzymania odstępów, dochodzi jeszcze zabawa pod tytułem „prawy to lawa”. Nie wiem czemu, mając 3 pasy, ludzie uwielbiają jechać środkowym. Często dochodzi do takiego kuriozum, ze prawy jest wolny, środkowy zawalony samochodami, które jadą 90-100 km/h. Warto tez
@koniarek: ale masz odpowiedź na filmie. prawy pas kilka razy zmienia się w pas do skrętu. często jadąc prawym potem musisz nagle wbijać się na środkowy, a wtedy jest ciężko, bo jest tłok. a Ty stojąc i próbując się wbić blokujesz także prawy pas.
@koniarek: W filmie nie powiedziałem o tym ale można się domyśleć że powodem jest zmieniający się prawy pas w pas do skrętu w prawo. Dlatego część ludzi nie zjeżdża na prawy bo wie że za paręset metrów on się kończy. Tak jak wspomniałem - tak się nie projektuje dróg. Inna sprawa z którą się z Tobą zgadzam w 100% to odstępy pomiędzy autami. Tutaj wychodzi nasz ułański styl jazdy. Jak zachowasz
@Reloop: Najlepsze jest, że żeby skręcić na Wisłostradę jadąc od Marek to trzeba zjechać 2 km wcześniej. Nawet z nawigacją nie bardzo wiesz o co chodzi.
Opracowanie naprawdę dobre, ale brakuje jednego punktu, jednej decyzji, która jest matką tych wszystkich błędów: wpuszczenie całego tranzytu do (prawie) centrum Warszawy i pomieszanie ruchu tranzytowego z lokalnym.
Wychodzi brak dużej obwodnicy Warszawy, która powinna być już gotowa a na razie jest w fazie planów. Tego bajzlu nie da się już przebudować (no, kilka rzeczy można poprawić jak np. oznakowanie) a jedyne co można zrobić to zdjąć część ruchu. Drugim miejscem, które
Bardzo zły przykład podałeś, bo tam jest syf co wieczór, jak @janekplaskacz: z resztą zauważa.
Stąd przekop pod Lobau, jako przedłużenie już istniejącego S1 na trasie Schwechat --> Gross Enzersdorf, od lat jest w planach. Ostatnio znowu wzięty na tapet w kwestiach ekologicznych.
@krolcz: nieee, po prostu jezdza jak #!$%@?, tak samo jak ci , co zwalniaja obejrzec wypadek po drugiej stronie drogi, i tamuja ruch bez sensu, bo a nuz cos przeleci i trzeba zycie ratowac xd
Wszystkie te błędy są oczywiście prawdą, ale nawet one by nie miały dużego znaczenia, gdyby to była droga lokalna. Patologią jest to, że to jest teoretycznie obwodnica, a idzie przez środek miasta. Skutek wieloletnich zaniedbań, bo należało już dawno zrobić prawdziwą, zewnętrzną obwodnicę.
Ja osobiście nazywam tę drogę trasą śmierci nazwa jest chyba adekwatna. Tam jest praktycznie codziennie wypadek/stłuczka. Kiedyś na odległości kilku kilometrów mijałem 4 lawety. Największym hitem dla mnie, to stałem pewnego dnia w korku o godzinie o której nie powinien stać. Więc myślę że wypadek. Powoli jedziemy do przodu, i z daleka po drugiej stronie jezdni widzę samochód na dachu. Mówię, jak to wypadek z drugiej strony a ja stoję co się
@rutkins: jechałem S8 dwa razy w życiu. Za każdym #!$%@? razem korek robił się zupełnie randomowo. I dokąd stała ta kolejka? Otóż donikąd. Zatrzymanie do zera, przejazd w korku, a potem przyspieszenie na wszystkich pasach. Na drodze nie było niczego czym można wytłumaczyć te zatory.
co do zarzutow autora ze "sa za male odstepy miedzy wezlami" - ok, to likwidujemy wezel po srodku, bodajze broniewskiego. Teraz caly ten "OGROMNY POTOK AUT" musi przeciskac sie przez waskie i tak juz zasrane autami uliczki, zeby dostac sie albo na powazkowska albo na mickiewicza czy jak ten wezel sie tam nazywa - super pomysl ( ͡°͜ʖ͡°)
W gęstym ruchu najgorsi są Ci kierowcy, którzy nie dojeżdżają do końca swojego kończącego się pasa, i nie mówię tu tylko o S8 Przed delikwentem kilkadziesiąt metrów pustej drogi ale on staje na środku z kierunkowskazem żeby się włączyć, za nim tez wszyscy stoją i nie mogą przejechać przez skrzyżowanie na zielonym. Wskutek tego oba pasy stoją. Codziennie się z tym spotykam, nieraz podprowadzając osobnika do końca swojego pasa żeby mógł wjechać.
Komentarze (195)
najlepsze
Warto tez
kiepska droga, i tyle.
Najlepsze jest, że żeby skręcić na Wisłostradę jadąc od Marek to trzeba zjechać 2 km wcześniej. Nawet z nawigacją nie bardzo wiesz o co chodzi.
Wychodzi brak dużej obwodnicy Warszawy, która powinna być już gotowa a na razie jest w fazie planów. Tego bajzlu nie da się już przebudować (no, kilka rzeczy można poprawić jak np. oznakowanie) a jedyne co można zrobić to zdjąć część ruchu. Drugim miejscem, które
Obsługują aż taką ilość ruchu? Warszawa leży na głównej drodze wschód-zachód.
@madever:
Bardzo zły przykład podałeś, bo tam jest syf co wieczór, jak @janekplaskacz: z resztą zauważa.
Stąd przekop pod Lobau, jako przedłużenie już istniejącego S1 na trasie Schwechat --> Gross Enzersdorf, od lat jest w planach. Ostatnio znowu wzięty na tapet w kwestiach ekologicznych.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
co do zarzutow autora ze "sa za male odstepy miedzy wezlami" - ok, to likwidujemy wezel po srodku, bodajze broniewskiego. Teraz caly ten "OGROMNY POTOK AUT" musi przeciskac sie przez waskie i tak juz zasrane autami uliczki, zeby dostac sie albo na powazkowska albo na mickiewicza czy jak ten wezel sie tam nazywa - super pomysl ( ͡° ͜ʖ ͡°)
nie
Przed delikwentem kilkadziesiąt metrów pustej drogi ale on staje na środku z kierunkowskazem żeby się włączyć, za nim tez wszyscy stoją i nie mogą przejechać przez skrzyżowanie na zielonym. Wskutek tego oba pasy stoją. Codziennie się z tym spotykam, nieraz podprowadzając osobnika do końca swojego pasa żeby mógł wjechać.