Sam mieszkam przy autostradowym odcinku wokół innego miasta, ale jak tam pierwszy raz jechałem to się nie spodziewałem takich cyrków. Sama zmiana z 3 pasów na 2 jest tak absurdalna, że aż niemożliwa, ale te węzły nie należą do najbardziej intuicyjnych. Po za tym kto by spodziewał się, że wjedzie w środek korku o 6:00 na węźlę Wisłostrady w stronę Konotopy? ( ͡°͜ʖ͡°) Inne moim zdaniem
@xyz372: wystarczy jechać zgodnie z górnym limitem prędkości. Naprawdę jazda wtedy potrafi być płynna. Jest dużo mniejsze prawdopodobieństwo występowania znacznych różnic prędkości. A tak ten jedzie 100 ten 50 tamten 120 a tamten 80. Hamowanie rozpędzanie hamowanie rozpędzanie. Sami sobie robimy ten gnój na drogach. Może kiedyś się nauczmy
@xyz372: A ja tam jechałem raz, parę lat temu. Ogólnie wszystko spoko ale jak jechać prawym pasem skoro czasem pojedziesz nim prosto a czasem w prawo? Nie znając wszystkich zjazdów i miasta naprawdę ciężko tam zajmować odpowiedni pas przed każdym węzłem żeby jechać płynnie. A co do tranzytu, no to wytłumaczcie mi, ale jak to jest droga krajowa 8 przez cały kraj, to jak można nie wpuścić tam tranzytu? Chyba po
Tam faktycznie #!$%@? choc jest 90 na godzine. W #!$%@? zmian pasow wjezdzajacyh i zjezdzajacych a ci na lewym #!$%@? 120 i wiecej. I co sie dziwic ze to wlasnie na tym lewym pasie sa wypadki ala wjazd w dupe.
Po drugie ludzie tez #!$%@? nie potrafia jezdzic i zamiast trzymac sie prawego pasa jak maja zamiar zjezdzac to jada lewym i w ostatnim mozliwym momencie zaczyna zjezdzac na prawe pasy ktore
@ZimnyLech90: to jest trasa miejska zamieniona na tranzytową. Powstała w latach 70 i miała służyć mieszkańcom Warszawy, dlatego ma tyle zjazdów, tak samo jak trasa łazienkowska. Nigdy nie powienien w nią zostać wpuszczony tranzyt.
Bo to najbardziej kretyńsko zaprojektowany odcinek S-ki w Polsce. #!$%@? znaków po sufit, kierunkowskazy poustawiane w idiotycznych miejscach, pasy kończące się bez ostrzeżenia, niebezpieczne bandy. Dodaj do tego #!$%@?ących idiotów i masz warszawski odcinek S8.
@otwieraczdopiwa: bo to nie jest defacto żadna s-ka, tylko trasa miejska, która ktos nazwał s-ka. To tak jakby ktoś narzekał, że na Wisłostradzie jest dużo znaków i zjazdów.
Może być źle zaprojektowana i skomplikowana ale większości wypadków by imo nie było gdyby ludzie trzymali odstęp, pozwalali innym zmienić pas a co za tym idzie nie #!$%@? jak #!$%@? wiedząc, że trasa tu jest trudna i nie każdy zna ją na pamięć, może się zagapic itd i codziennie są wypadki. A ludzie prują i siedzą na dupie jakby to był najprostszy odcinek na świecie bo inaczej się zesraja normalnie.
Za zjazd s8->s7 w kierunku Gdańska powinni projektantowi uciąć jaja i nakarmić nimi psa. Autora znaków z kolei powinni powiesić na tej pięknej ażurowej konstrukcji
Jak ktoś wspomniał przede wszystkim potrzebna jest i to na już duża obwodnica Warszawy S10/A50 częściowo ten tranzyt wyrzuciłby się poza miasto, część tej drogi zbudowana jest tylko w niewielkim kawałku przy Górze Kalwarii.
Komentarze (195)
najlepsze
@stary_czlowiek: Miało być prędko i tanio na koko spoko euro. Słomiana inwestycja.
Komentarz usunięty przez moderatora
A co do tranzytu, no to wytłumaczcie mi, ale jak to jest droga krajowa 8 przez cały kraj, to jak można nie wpuścić tam tranzytu? Chyba po
Po drugie ludzie tez #!$%@? nie potrafia jezdzic i zamiast trzymac sie prawego pasa jak maja zamiar zjezdzac to jada lewym i w ostatnim mozliwym momencie zaczyna zjezdzac na prawe pasy ktore