Winni są kierowcy. Od ronda zeslancow następne światła są pewnie dopiero w Białymstoku. Gdy dojeżdża się do mostu to ludzie zmieniają pasy i wbijają się dopiero przed mostem omijając w ten sposób korek ale hamując ruch na swoim pasie
Jednym z powodów są godzinowe zakazy dla Tranzytu. To jest czysty idiotyzm. Tiry czekają przed Wawą na możliwość przejazdu. Potem wszyscy ruszają na huuuura i powstają korki. Na S8 nie powinno być żadnych ograniczeń czasowych dla TRANZYTU. MIASTO WARSZAWA MA URZĘDNIKÓW IDIOTÓW.
Bez obejrzenia filmu: bo ludzie są debilami i nie potrafią ani myśleć, ani jeździć. Żaden nie wpadnie na to, że płynne, powolne toczenie jest lepsze niż gwałtowne przyspieszanie i hamowanie. Nikomu nie przyjdzie do głowy, że jazda na suwak usprawnia ruch, natomiast nie robi tego hamskie nie wpuszczanie i wzajemne blokowanie. Zawsze musi znaleźć się osoba jadąca do końca pasem do skrętu, żeby potem go zablokować z braku możliwości zmiany tego pasa,
@cation: zgadzam się, mnie rozwala jeszcze wjazdy z marywilskiej i Wysockiego w kierunku zachodnim. Na wiadukcie oba łączą się w jeden, ktory wpada na jezdnię dwupasmowa, z której przy FSO prawy pas robi się pasem do skrętu w prawo. W godzinach szczytu jeśli chcesz jechać na zachód to nie ma możliwości żeby nie zablokować skrętu na Modlińska jeśli ktoś cię nie wpuści na lewy pas, który stoi już kilkaset metrów wcześniej.
@pedro-shela: dzien bez stłuczki na tej trasie to święto, średnio jest po 3 stłuczki dziennie i najczęściej najechania, zaraz zablokowane dwa pasy i korek, a do tego stado debili zwalniające aby popatrzeć na złomy.Ale najlepiej szukać winnych tam gdzie ich nie ma.
Komentarze (195)
najlepsze
Żaden nie wpadnie na to, że płynne, powolne toczenie jest lepsze niż gwałtowne przyspieszanie i hamowanie.
Nikomu nie przyjdzie do głowy, że jazda na suwak usprawnia ruch, natomiast nie robi tego hamskie nie wpuszczanie i wzajemne blokowanie.
Zawsze musi znaleźć się osoba jadąca do końca pasem do skrętu, żeby potem go zablokować z braku możliwości zmiany tego pasa,