#netia @Netia_Official
Z całego serca ch wam w de, jednego klienta mniej. Najpierw wydzwaniają że pociągnęli światłowód do mojej klatki i chcą mi go podłączyć, myślę super będzie szybciej, idę do punktu neti popytać co i jak i ewentualnie podpisać umowę, Pani mówi że pociągnęli ale od połowy sierpnia mogą mnie dopiero podłączyć, myślę no okej poczekam. jakoś na początku Sierpnia dzwoni ktoś z netii, że już można podpisać umowę, podpisuję, Pan informuje że w przeciągu tygodnia technik się odezwie żeby się umówić na podłaczenie, super czekam....
Tydzień....
Drugi....
Nikt nie dzwoni, myślę ok ktoś zapomniał, zakręcił się bywa, dzwonię do neti żeby wyjaśnić, w tym momencie strzelił mnie c--j, koleś na słuchawie mówi że dopiero 16 września mogą mnie przyłączyć bo 16 zaczyna się okres rozliczeniowy, nikt mnie nie poinformował, umowa podpisana i co za kilka dni mija 14 dni na rozwiązanie a Ty kliencie zostajesz w dupie bez możliwości rozwiązania umowy, nawet nie można przetestować łącza. Rozumiem że przez cały miesiąc zbieracie klientów a później 16 technik lata po całym mieście i wszystkich podłącza? XDDDD Robicie ludzi w konia, idę rozwiązać umowę i z największą przyjemnością będę odradzał wasze usługi.
***** *****
W playu ta sama prędkość po kablu ponad dychę taniej. Elo
Komentarze (11)
najlepsze
Ja kiedyś Ugo czekałem na podłączenie z UPC (technik przyjechał z metrowym kabelkiem bo myślał, że w ścianie jest gniazdko i tyle, a jak się dowiedział, że musi kabel na drugie że skrzynki w piwnicy ciągnąć to odmówił, później telefony, ponaglenia i wkońcu ekipa ogarniętych wykonała instalację). Po jed ym