Dealerzy pozwali Peugeota. Powód? Nierealne cele sprzedażowe
Peugeot w Austrii musi zmierzyć się z gniewem dealerów. Niezadowolenie dotyczy w szczególności polityki cenowej i nierealnych do osiągnięcia celów sprzedażowych. Sytuacja jest napięta również wśród polskich dealerów marki spod znaku lwa.
francuskie z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 147
- Odpowiedz
Komentarze (147)
najlepsze
ale nierealne i cały czas podbijane cele sprzedażowe to chyba domena wszystkich korporacji, byle więcej sprzedać, byle wykres był zielony - gdzie dobro i klienta i pracownika są na ostatnim miejscu
Cos w tym jest. W jednym miesiacu wyrobisz np. 150% normy i...wtedy ona staje nie norma.
Dramat
XD
no to zaskoczenie, ze hoho
sam jezdze francuzem i nastepny pewnie tez bedize franc
ale takie cos trzeba tepic
kto pamieta jak seat wchodzil do polski ?
Warto przeczytać Poloczek vs Seat
https://gf24.pl/wydarzenia/kraj/item/117-polskie-sady-volkswagena
Peugeot wyślił sobie system kredytowy, w którym dealer dostaje na plac samochód w cenie zawyżonej nawet 2x i dopóki go nie sprzeda tyle jest winien Peugeotowi. Dopiero w momencie sprzedaży różnica jest rozliczana realnie.
Nie będę Wam tłumaczyć jaki i po co to wałek, ale pozycja dealera w takiej sytuacji nie istnieje, a całe ryzyko sprzedażowe jest wielokrotnie kumulowane na dealerach.
Warta równowartość 200 mld złotych umowa połączenia włosko-amerykańskiego koncernu Fiat Chrysler z francuskim Peugeotem uruchomiła globalne domino, które potencjalnie może mieć dużo poważniejsze skutki niż ktokolwiek sądzi
https://biznes.autokult.pl/35907,odrodzenie-alfy-romeo-koniec-ds-a-i-zwolnienia-w-polskich-zakladach-co-moze-przyniesc-polaczenie-psa-i-fca
Grupa dysponuje także potężnymi mocami produkcyjnymi i rozwojowymi dzięki dziesiątkom placówek we wszystkich częściach świata.
Zostało zwieńczone dzieło Sergio Marchionnego, który odpowiedniego partnera dla zarządzanego przez siebie koncernu Fiata szukał jeszcze przed kryzysem finansowym z poprzedniej
https://natemat.pl/287777,protesty-w-barcelonie-co-sie-dzieje-w-katalonii-problemy-turystow
Czy to ma jakieś większe znaczenie w motoryzacyjnym temacie ? ( ͡º ͜ʖ͡º) Napisz do autorów artykułu nie do mnie
Fajne są przeglądy roczne - zobacz sobie styczeń/luty 2020. Nie jest wesoło ani Renault ani Nissanowi ani Mitsubishi.
Dodatkowo sprzedaż klientom indywidualnym źle przedstawia rynek przynajmniej w PL gdzie jednak znaczna większość nabywanych samochodów przez klientów indywidualnych to samochody z przynajmniej drugiej ręki.
MotoDziennik chyba dwa tygodnie temu rozprawiał o problemach Renault. Teraz ostatnio czytałem też, że rząd francuski ma duży problem